دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رحمتی: هیچ کدام از بازیکنانم فروشی نیستند

رحمتی: هیچ‌کدام از بازیکنانم فروشی نیستند

واکنش تند سرمربی شهرخودرو؛ رحمتی: هیچ‌کدام از بازیکنانم فروشی نیستند؛ مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در گفتگوی اختصاصی اش با ورزش تاکید کرد که هیچ کدام از بازیکنانش را در بازار نقل و انتقالاتی نیم فصل نخواهد فروخت.

به گزارش ورزش، در شرایطی که گفته می‌شود امروز فرشاد فرجی با پرسپولیس به توافق رسیده و به این تیم خواهد پیوست و امین قاسمی نژاد ستاره این تیم نیز به یکی از تیم های استقلال و گل گهر خواهد پیوست، مهدی رحمتی در گفتگو با ورزش تاکید کرد که نه تنها این بازیکنان بلکه هیچ کدام از بازیکنانش را در نقل و انتقالات نیم فصل نخواهد فروخت.

او می‌گوید: قابل توجه آقایان. من هیچ کدام از بازیکنانم را به هیچ تیمی نخواهم فروخت چرا که برای کسب موفقیت در استان خراسان و فوتبال مشهد به همه آن‌ها احتیاج دارم و این حرف آخر بنده است و آن را از این تریبون به صورت رسمی اعلام می‌کنم.

رحمتی می‌گوید: حتی اگر مالک باشگاه در این باره قولی به کسی داده باشد یا توافقی انجام داده باشد، بازهم من بازیکنانم را به تیم دیگری نخواهم داد. چرا که همانطور که گفتم به حضور آن ها در تیمم احتیاج دارم.

رحمتی: هیچ‌کدام از بازیکنانم فروشی نیستند

این در شرایطی مطرح شده که باشگاه شهرخودرو شرایط نامشخصی از نظر مالکیت دارد و اداره کل تربیت بدنی و هیئت فوتبال به دنبال اتمام مالکیت فرهاد حمیداوی روی این باشگاه هستند و قصد دارند کنترل شهرخودرو (پدیده) را در دست خود بگیرند تا این تیم همچنان با تمرکز حداکثری و چهره های موردتوجهش در فوتبال ایران به کارش ادامه دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋