دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حق دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

تابع تصمیم سرمربی هستم؛ حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم؛ هافبک ذوب‌آهن دلیل عدم پیوستن به استقلال را مخالفت باشگاه اصفهانی عنوان کرد.

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

به گزارش ورزش، مجتبی حق‌دوست درباره برتری ذوب‌آهن مقابل پدیده گفت: بازی تک حذفی بود و جای اشتباهی وجود نداشت. هر دو تیم باید از فرصت‌های ایشان استفاده می‌کردند که خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و برنامه ریزی دقیق برنده بازی شویم.

این بازیکن درباره گلزنی برابر پدیده عنوان کرد: کل تیم زحمت می‌کشند و از زحمات هم‌تیمی‌های ممنون هستم. بدون تلاش آنها اصلا نمی‌شد من گل بزنم و خوشحالم که در دو بازی پشت سر هم در حال گلزنی هستم. امیدوارم که این روند را ادامه بدهم و در نتایج تیم تاثیرگذار باشم.

هافبک ذوب‌آهن درباره تغییر و تحولات این تیم ابراز کرد: تیم ما نیاز به یک شوک داشت و خدا را شکر شوک مثبتی به تیم وارد شد و آقای حسینی با دانش و فنی که دارد تیم  را متحول کرده  و شرایط خیلی خوبی داریم، گرچه کار ما خیلی سخت است چون در نیم‌فصل اول نتوانستیم نتیجه بگیریم. به آینده تیم خوش‌بین هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و به رتبه‌ای که مدنظرمان هست دست پیدا کنیم.

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

حق‌دوست در مورد دیدار پیش رو با پیکان ابراز کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما الان باید برای بازی با پیکان  تمرین و تمرکز کنیم و امیدوارم که از آن بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

او در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: بله، باشگاه استقلال پیشنهاد داده و به باشگاه‌مان نامه زده ولی ذوب‌آهن پاسخ منفی داده و من هم چون با ذوب‌آهن قرارداد دارم، تابع تصمیمات باشگاه و سرمربی هستم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋