دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک محروم تراکتور آماده بازگشت (عکس)

هافبک تراکتور، حدود یک ماه دیگر با اتمام دوران محرومیتش می تواند این تیم را همراه کند.

به گزارش ورزش، جذب سعید واسعی، مهمترین اقدام نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور پیش از شروع رقابت های لیگ بیستم بود. تراکتوری ها در حالی موفق به جذب این بازیکن شدند که استقلال تهران نیز به شدت خواهان او بود.

در نهایت اما این تراکتور بود که موفق به جذب واسعی شد. این بازیکن در 5 هفته ابتدایی 3 بار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و در دو بازی هم به عنوان یار جانشین وارد زمین شد. بعد از 5 بازی اما با شکایت پیکان و پیگیری های صورت گرفته، با تصمیم کمیته تعیین وضعیت و همچنین کمیته انضباطی سعید واسعی به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم و به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان جریمه محکوم شد.

این محرومیت سال آینده به پایان می رسد و واسعی از اردیبهشت می ‌تواند در میادین حضور یابد و با پایان محرومیت چهار ماهه در ترکیب تیم تراکتور بازی کند. او که مدتی است در تمرینات تراکتورحضور منظمی داشته و با جدیت تمرین می کند، پیش از بازی هفته گذشته سرخ پوشان مقابل نساجی نیز در کنار هم تیمی هایش به گرم کردن پرداخت تا آرام آرام آماده بازگشت شود.

هافبک محروم تراکتور آماده بازگشت (عکس)

هافبک محروم تراکتور آماده بازگشت (عکس)

رسول خطیبی که علاقه زیادی به حفظ واسعی در تیمش دارد و حضور او باعث شد تا هافبک تراکتوری ها از بلاتکلیفی در آمده و به حضور در تبریز پس از پایان محرومیت راضی شود، در بازی دوستانه روز گذشته مقابل آرتام تبریز به سعید واسعی میدان داد تا این بازیکن بعد از مدت ها در شرایط بازی قرار بگیرد. واسعی در مقابل آرتام به میدان رفت و تراکتور موفق شد این دیدار را با نتیجه هفت بر صفر به سود خود به پایان برساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋