دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا: راه های زیادی برای بردن وجود دارد

در آستانه دیدار با فولام؛ گواردیولا: راه‌های زیادی برای بردن وجود دارد؛ پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، معتقد است که برای سرمربیان فوتبال، پیروزی خیلی مهمتر است از سبک و استایل بازی.

گواردیولا: راه‌های زیادی برای بردن وجود دارد

به گزارش ورزش، منچسترسیتی بابت فلسفه زیبا و چشمنواز بازی کردن و آزادی که در فوتبال ارائه می دهد که در کسب نتایج مطلوب نیز بسیار موفقیت آمیز بوده، مورد ستایش و تحسین بسیاری قرار گرفته است. اما پپ گواردیولا معتقد است که راه های زیادی برای پیروزی در فوتبال وجود دارد.

 

گواردیولا که پیش از بازی روز شنبه برابر فولام صحبت می کرد، گفت: "مهمترین چیز این است که در بازی ها پیروز شوید. مهم نیست که چطور این کار را می کنید. می توانید بازی ها را در حالی که عقب کشیده اید و دفاع می کنید و فقط یکی دو حرکت و ضد حمله دارید، ببرید. فوتبال گزینه های زیادی دارد."

 

گواردیولا: راه‌های زیادی برای بردن وجود دارد

گواردیولا: راه‌های زیادی برای بردن وجود دارد

 

در آستانه دیدار با فولام، سرمربی سیتی از شیوه تهاجمی که اسکات پارکر، سرمربی فولام، در این تیم در پیش گرفته تمجید کرد. هر چند که فولام تقریبا در آخرین رده های جدول قرار دارد و در معرض سقوط است.

گواردیولا معتقد است که چنین جسارتی در بین سرمربیان جوان شایع است که این باور را به شاگردانشان می دهند که می توانند شانه به شانه تیم های بزرگی که برای قهرمانی در لیگ می جنگند، پیش رفته و حتی برابر آنها پیروز شوند.

 

گواردیولا: راه‌های زیادی برای بردن وجود دارد

 

گواردیولا افزود: "چیزی که من اخیرا دیده ام، سرمربیان جوانی است که از جسارت زیادی برخوردارند. آنها به بازیکنانشان می گویند "ممکن است قرار باشد ببازیم، اما چرا باید 90 دقیقه دفاع کنید؟ چرا فوتبال بازی نکنید؟"

این احساس من است، شاید من اشتباه کنم، اما این بچه ها به تیم هایشان می گویند که شما به اندازه کافی خوب هستید که بروید و تلاش کنید و پیروز شوید. سرمربیان این کار را می کنند چرا که باور دارند این بهترین راه بردن بازی ها است.

بقیه سرمربیان می گویند نه... ما از آنها ضعیف تریم، نمی توانیم با آنها رقابت کنیم، ما عقب می کشیم و منتظر یک فرصت مناسب می مانیم تا شاید بتوانیم آنها را مجازات کنیم."

 

گواردیولا در مورد فولام اضافه کرد: "از همان روز اول فولام خیلی خوب بازی کرد. آنها با اسکات در پایان فصل به دسته پایین تر صعود کردند و بعد از آن دوباره به لیگ برتر صعود کردند.

در فوتبال انگلیس سرمربیان بسیار خوبی مثل گراهام پاتر در برایتون و اسکات در فولام وجود دارد.

بسیاری از آنها این شهامت را دارند که بازی کنند. در پنجمین فصلم در فوتبال انگلیس من هیچوقت تیم های پایین جدولی با این کیفیت ندیده بودم. آنها این ورزش را زیبا و جذاب می کنند؛ وقتی هر دو تیم می خواهند حمله کنند و موقعیت گلزنی ایجاد کنند، نه اینکه فقط منتظر اشتباه کردن حریف بمانند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋