دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم

آلومینیوم ببرد، کِیف می‌کنم؛ عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم؛ سرمربی هوادار تهران دلیل عدم حضورش در آلومینیوم اراک را تعهد به باشگاهش به‌عنوان مالک عنوان کرد.

عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم

به گزارش ورزش، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: ۱۲۰ دقیقه بازی جاندار از دو تیم دیدیم. تیم ما شرایط و نمایش خیلی خوبی در این مسابقه داشت. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. افتخارم این است که با این بچه‌ها مشغول به کار هستم و امیدوارم در مسیر لیگ یک با همین شادابی و همدلی پیش برویم و کار نیمه تمام خود را تمام کنیم.

او ضمن تبریک به آلومینیوم و علیرضا منصوریان بابت این برد، در خصوص داوری مسابقه ابراز کرد: داوری خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت. چند صحنه در میانه زمین اتفاق افتاد که فکر نمی‌کنم تاثیر چندانی داشته باشد. داور نمره قبولی گرفت و هر دو تیم رضایت داشتند.

سرمربی هوادار اضافه کرد: آلومینیوم تیم و مهره‌های خوبی دارد. بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای در آلومینیوم هستند و آرزو می‌کنم این تیم با همان شرایط نیم‌فصل اول و جایگاه جدول، در ادامه مسیر نیز موفق شود. می‌دانم در اراک وسواس زیادی به این تیم است و علاقه‌مندان زیادی دارد که می‌خواهند تیم‌شان در سال اول، در لیگ برتر بماند. با امکاناتی که در اراک هست، این تیم سال آینده شرایط جدیدی را ایجاد خواهد کرد و امیدوارم موفقیت‌شان را ادامه دهند تا ما هم با بردهای این تیم کِیف کنیم.

عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم

عنایتی درباره بحث حضورش در آلومینیوم اراک پیش از انتصاب منصوریان عنوان کرد: صحبت‌هایی با من برای حضور در اراک انجام شد و از مسؤولان، هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر می‌کنم که به بنده اطمینان کردند، اما من در تیم هوادار، مسؤولیتی فراتر از سرمربی دارم و به‌عنوان مالک هم انجام وظیفه می‌کنم. به همین دلیل خیلی دوست داشتم بیایم ولی شرایط طوری شد که نمی‌توانستم این تیم را ترک کنم و به آلومینیوم بیایم.

او یادآور شد: نسبت به هوادار و بازیکنان تیمم تعهد اخلاقی دارم. به همین دلیل از دوستانم که به من لطف داشتند و بنده را انتخاب کرده بودند، تشکر می‌کنم. علیرضا منصوریان بازیکن بزرگی بوده و مربی توانمندی است که امیدوارم موفقیت‌های زیادی کسب کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋