دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چهار روز تا ارسال لیست اولیه لیگ قهرمانان آسیا

رسانه های عربی خبر داده اند که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، باید تا سه شنبه آینده نخستین لیست آسیایی خود را ارسال کنند.

چهار روز تا ارسال لیست اولیه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ورزش، پس از اینکه میزبان های لیگ قهرمانان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد، حالا رسانه های عربی خبر داده اند که تیم های حاضر در این رقابت ها باید تا روز سه شنبه هفته آینده لیست اولیه خود را به AFC ارسال کنند.


روزنامه الریاضیة عربستان مدعی شده که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان باید حداکثر تا سه شنبه 16 آوریل لیست اولیه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند که البته در لیست نهایی که باید حداکثر تا یک هفته قبل از نخستین بازی تیم ها در این رقابت ها به AFC ارسال شود، تیم های شرکت کننده مجاز هستند که 8 بازیکن را به لیست خود اضافه یا حذف کنند.


بدین ترتیب نمایندگان فوتبال ایران نیز تنها 4 روز فرصت دارند تا لیست اولیه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و از آنجایی که این مسابقات از 25 فروردین آغاز می شود، تاریخ 18 فروردین آخرین فرصت تیم های برای ایجاد 8 تغییر در لیست اولیه است.


روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، میزبانی 3 گروه از پنج گروه غرب آسیا را به عربستان اعطا کرد که بدین ترتیب استقلال باید برای برگزاری دیدارهایش به این کشور سفر کند و در صورت صعود فولاد به مرحله گروهی، آنها نیز راهی این کشور خواهند شد. دیدارهای تراکتور در امارات و بازی های پرسپولیس در کشور هند برگزار می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋