دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دست خالی ربیعی برای تقابل بزرگ

دست خالی ربیعی برای تقابل بزرگ

مس با پلن B مقابل سپاهان در جام حذفی؟؛ دست خالی ربیعی برای تقابل بزرگ؛ نارنجی‌پوشان در شرایطی امروز در جام حذفی حضور پیدا می‌کنند که سه مدافع کلیدی‌شان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

به گزارش ورزش در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امروز در اصفهان دو تیم لیگ‌برتری سپاهان و مس رفسنجان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند؛ کاروان مس در شرایطی به اصفهان سفر کرده تا مقابل تیم حریف طلایی‌پوش قرار گیرد، که ربیعی سه مهره کلیدی خود در فاز دفاعی را همراه خود ندارد و این مسئله برای تقابل با بهترین خط حمله لیگ، کار را برای مسی‌ها دشوار کرده است.

مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی و محسن طرحانی سه مدافع غایب امروز مس هستند و از پازل دفاعی این تیم تنها عقیل کعبی است که می‌تواند در جدال با سپاهان به میدان برود؛ در واقع سرمربی جوان مسی‌ها باید امروز با استفاده از بازیکنان کم‌نام و نشان خود ارنج 11 نفره مس را تکمیل کند و این دست خالی، کار ربیعی را بدون‌شک برای بقا در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی آن‌هم در مقابل خط آتش زهردار سپاهان که در 15 بازی لیگ 32 گل به ثمر رسانده دشوار می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋