دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روستایی: داور بازی ما را خراب کرد

مهاجم پیکان معتقد است که تیم آنها با استفاده از 9 بازیکن جوان و زیر 23 سال، عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته است.

روستایی: داور بازی ما را خراب کرد

به گزارش ورزش، امیر روستایی مهاجم پیکان پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت:  بازی ما را خراب کردند. آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی بازیکن ما را اخراج کرد. اصلاً نمی ‌دانم چه اتفاقی می ‌افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ما را نگرفتند و خطای درون محوطه را بیرون محوطه اعلام کردند. واقعاً باید یک مقدار به تیم ما نگاه شود. ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.


وی گفت: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم که سه چهار موقعیت خوب داشتیم و دو موقعیت برای خودم بود که متأسفانه گل نشد.


او گفت: استقلال تیم پرمهره ای است و با این وجود ما با 9 بازیکن زیر 23 سال توانستیم مقابل حریف، بازی خوبی انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.


روستایی درخصوص برنامه پیکان برای ادامه لیگ برتر و انگیزه های آنها در دیدار امروز گفت: صد درصد برای برد آمده بودیم. شما هم بازی را دیدید که موقعیت‌های کدام تیم بیشتر بود. ما قطعاً برای برد آمده بودیم، چون در زمین خودمان بود. بازی بعدی با ذوب‌آهن در تهران است که محکوم به برد هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋