دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشین: مسؤولان آستارا تکلیف ما را مشخص کنند

آرش افشین کاپیتان تیم فوتبال شهرداری آستارا، صدرنشین لیگ دسته اول مدتی است که بعد از پیروزی در بازی آخر در تمرینات این تیم غایب است.

افشین: مسؤولان آستارا تکلیف ما را مشخص کنند

به گزارش ورزش ، این ملی پوش سابق فوتبال ایران که در تیم شهرداری آستارا به عنوان تیم شگفتی ساز، تحت هدایت پایان رأفت به صدر جدول رسیده، در باره موفقیت آبی‌پوشان آستارا می گوید: شاید هیچکس باور نمی‌کرد  ما قادر به انجام چنین کاری باشیم اما بر خلاف نظر همه و در میان شگفتی در حالی که هیچکسی روی ما حساب نمی کرد، نیم‌فصل اول را به عنوان صدرنشین به پایان رساندیم.با این حال من فکر نمیکنم که به جز هواداران بابت این موفقیت  کسی به آقای رأفت و اعضای تیم خسته نباشی خاصی گفته باشد و شهرداری آستارا یک تیم کم امکانات و رها شده است که فقط با تدابیر کادر فنی و غیرت بازیکنانش پیش رفته و به موفقیت رسیده است .


افشین در ادامه می گوید: در کل شرایط مالی مناسبی در تیم حکمفرما نیست و هرچه با هر کسی در این خصوص تماسی می‌گیریم دم از استعفا و کناره گیری می زند و به نظر می آید اوضاع برای ادامه کار چندان مناسب نباشد .من هم بر خلاف خواست قلبی ام در تمرینات تیم شرکت نمی کنم تا شرایط و تعهدی که باشگاه نسبت من و  سایر بازیکنان دارد مشخص شود و بعد از آن در باره آینده تصمیم گیری خواهیم کرد . 


به نظر من اگر شهرداری آستارا قصد تیمداری ندارد از همین حالا اعلام کند تا حداقل بازیکنان این تیم تکلیف خود را بدانند، چون مسله آینده فوتبالیست های است که در آمد آنچنانی از فوتبال ندارند و زندگی شان با مبالغ اندکی که با باشگاه قرارداد بستند میگذرد.


از افشین درباره آینده خودش و بازگشت به لیگ برتر سال می کنیم که در این باره می گوید: فعلا هنوز چیزی مشخص نیست. قبل از هر چیز باید تکلیفم را با شهرداری آستارا روشن کنم، اما امیدوارم  شرایط به سمت از بین رفتن آن چیزی که بچه ها و کادر فنی در نیم فصل اول کاشته اند پیش نرود اما به نظر می‌رسد که درنهایت چنین خواهد شد چراکه متاسفانه پیگیری خاصی از سمت کسی دیده نمی شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋