دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روز سخت ربیعی در اولین روز بعد از 40 سالگی

روز سخت ربیعی در اولین روز بعد از 40 سالگی

تمرین تیم مس رفسنجان در روز گذشته یک اتفاق ویژه داشت و آن جشن تولد محمد ربیعی مربی جوان تیم فوتبال این باشگاه بود.

به گزارش ورزش، ربیعی که به تازگی 40 ساله شده است، در اولین رقابت بعد از ورود به این سن خاص، در جام حذفی مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت. تیمی که تجربه یک بازی رسمی و یک بازی دوستانه مقابل آن را داشته و هر دو بار مغلوب شده است.


مس رفسنجان که در حال حاضر لقمه گلوگیری برای همه تیم های لیگ برتری است، برای جام حذفی برنامه خاصی ندارد و ممکن است در مسابقه فردا به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد چرا که هدف اصلی رفسنجانی ها ادامه حضور مثبت در لیگ برتر است. با این حال وقتی پای بازی با سپاهان وسط می آید، هیچ تیمی بی انگیزه نیست و همه دوست دارند در بهترین فرم خود به میدان بروند.


مسی ها پس از تمرینی که امروز در زمین تمرین اختصاصی خود انجام داده اند، ساعت 4 در فرودگاه مهرآباد حاضر خواهند بود تا برای بازی فردا به اصفهان بروند.

روز سخت ربیعی در اولین روز بعد از 40 سالگی

روز سخت ربیعی در اولین روز بعد از 40 سالگی


برای ربیعی که یکی از مربیان آینده دار فوتبال ایران است و حالا دوره تازه ای از زندگی حرفه ای خود را آغاز کرده است، این مسابقه در انتهای سالی که با موفقیت کامل برای او رو به اتمام است، یک نقطه جالب و ویژه است. شاید درست مانند محرم نویدکیا که او هم از مربیان جوان فوتبال ایران محسوب می شود و امسال با موفقیتی که با سپاهان به دست آورده، جای خود را با منش فوق العاده اش در دل هواداران فوتبال ایران باز کرده است.


این دو، دو نماینده از دو سبک متفاوت مربیگری هستند. محرم با اتکا به دوران درخشان بازیگری و محبوبیت فوق العاده اش در اصفهان پا به میدان گذاشته و ربیعی مربی است که ذره ذره موقعیتش در شرایط فعلی را با چنگ و دندان و کار و پیش روی قدم به قدم به دست آورده است. مربی که موفقیتش برای بسیاری از علاقه مندان به مربیگری در ایران الهام بخش خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋