دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم

این بازی باید در مراحل بالاتر انجام می‌شد؛ زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم!؛ مدافع مس رفسنجان معتقد است توانایی برتری مقابل سپاهان را دارند.

زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم

به گزارش ورزش، مسیح زاهدی در خصوص دیدار حذفی مس رفسنجان مقابل سپاهان اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی برای این مسابقه داشتیم و در بهترین شرایط روحی و بدنی هستیم؛ امیدوارم با ارائه نمایش منطقی و غیراحساسی برابر سپاهان، یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کنیم و به برد برسیم.

او ادامه داد: درست است که سپاهان هفته‌های خوبی پشت سر گذاشته و تیم بالای جدولی و مدعی به حساب می‌آید ولی ما هم دست کمی از آنها نداریم و هماهنگ‌تر و همدل‌تر از تمام بازی‌های فصل هستیم و می‌خواهیم کار بزرگی در جام حذفی انجام دهیم. نمی‌خواهیم اول کار کنار برویم چراکه اهداف بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم.

مدافع میانی مس رفسنجان اضافه کرد: معتقد هستم تیم ما و سپاهان خیلی زود بهم خوردند. به نظرم دو تیم کیفیت فنی و توانایی بالایی دارند و این بازی حداقل باید در مرحله یک چهارم یا نیمه نهایی انجام می‌شد تا تماشاگران هم بازی زیبایی ببینند ولی تقدیر به این شکل رقم خورده و باید با قدرت وارد بازی شویم تا صعود کنیم.

زاهدی: خیلی زود به سپاهان خوردیم

زاهدی با اشاره به شرایط مس در لیگ برتر و تساوی اخیرشان مقابل گل‌گهر عنوان کرد: به نظرم دو نیمه متفاوت رقم خورد؛ در نیمه اول زیر فشار حملات گل‌گهر بودیم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم. تساوی در این دیدار به حفظ جایگاه ما کمک کرد و روحیه تیم را برای بازی در جام حذفی بالا نگه داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋