دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در صورت نیاز به استراحت، با سولسشر حرف می زنم

در صورت نیاز به استراحت، با سولسشر حرف می زنم

هری مگوایر:؛ در صورت نیاز به استراحت، با سولسشر حرف می زنم؛ هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، می گوید به شرایط بازی های فشرده عادت کرده است.

به گزارش ورزش، با وجود پیروزی منچستریونایتد در دیدار ابتدای هفته برابر سیتی صدرنشین، بعید به نظر می رسد که شیاطین سرخ شانس زیادی برای کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس داشته باشند چرا که آنها در حال حاضر با 11 امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری در رده دوم جدول قرار گرفته اند و جبران این فاصله امری بسیار دشوار به نظر می آید.

منچستریونایتد فرداشب در حالی از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف میلان خواهد رفت که یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود. هری مگوایر نیز از انگیزه های بالای این تیم برای موفقیت می گوید: " به طور قطع اینجا باشگاهی است که در آن انتظارات زیادی برای کسب جام وجود دارد و این امر بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر ما در سه رقابت مشغول جنگیدن هستیم و قطعاً به دنبال موفقیت در همه آنها خواهیم بود."

در صورت نیاز به استراحت، با سولسشر حرف می زنم

در صورت نیاز به استراحت، با سولسشر حرف می زنم

بسیاری معتقد هستند که با توجه به فشردگی مسابقات برخی بازیکنان منچستریونایتد از جمله هری مگوایر به استراحت نیاز دارند. او در این باره گفت: " قطعا اگر لازم باشد استراحت کنم با سرمربی در این باره حرف خواهم زد. با این وجود در حال حاضر با وضعیت کنار آمده ام و از نظر بدنی نیز شرایط خوبی دارم. از طرفی پیروز شدن در مسابقات باعث خواهد شد که روحیه ام نیز بالاتر برود. هنگام بازنشستگی فرصت برای استراحت کردن خواهم داشت."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋