دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

سالگرد سه جشنواره فراموش‌نشدنی گل؛ روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند؛ هفته آینده سالگرد سه جشنواره فراموش‌نشدنی گل، از سه اسطوره حقیقی لالیگا است؛ لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کریستین ویری.

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

به گزارش ورزش، لالیگا در طول این سال ها بی گمان صحنه درخشش اسطوره ها و اعجوبه های بسیاری بوده است اما از میان ستارگان پرشمار جهان فوتبال، برخی پرنورتر از دیگران درخشیده اند و در یادها جاودان شده اند.

 

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

 

هفدهم مارس: هواداران رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند. (2018)

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

 

تنها بزرگترین بازیکنان هستند که در بازی های خارج از خانه تشویق ایستاده هواداران را برمی‌انگیزند: لاری کانینگام بازیکن رئال مادرید در سال 1980 در نوکمپ، رونالدینیو ستاره بارسلونا در سال 2005 در سانتیاگو برنابئو... و لیونل مسی.

 

هت تریک فوق ستاره آرژانتینی بارسا (سی و سومین هت تریک مسی در لالیگا)برابر رئال بتیس پیروزی 4-1 بلوگرانا را رقم زد و شانس قهرمانی آنها در لالیگا را از پیش هم بیشتر کرد، قهرمانی که انها پیش از پایان فصل قرار بود که به چنگ بیاورند.

 

شماره 10 بارسلونا تنها پس از هجده دقیقه از روی یک ضربه آزاد اولین گل بازی را به ثمر رساند. مسی دومین گل خود را روی پاس گل بی نقص لوییس سوارز و درست پیش از پایان نیمه اول وارد دروازه بتیس کرد. اما این سومین و آخرین گل مسی بود که باعث شد هواداران رئال بتیس از شدت هیجان به هوا بپرند و ایستاده کاپیتان کاتالان ها را تشویق کنند؛ ضربه ای چیپ از زاویه ای بعید از بیرون از محوطه جریمه که پائو لوپز، دروازه بان بتیس، را تسلیم کرد. ضربه ای نبوغ آمیز و بی نظیر که باعث شد تا فریادهای "مسی! مسی!" هواداران رئال بتیس که ایستاده و یک صدا اعجوبه آرژانتینی را تشویق می کردند ورزشگاه 54 هزار نفری بنیتو ویامارین را به لرزه در آورد.

 

مسی پس از این مسابقه گفت: "به یاد ندارم که هرگز توسط هواداران حریف پس از زدن گل تشویق شده باشم. واقعا بابت عکس العمل هواداران سپاسگزارم. صادقانه بگویم هیچ تشویق ایستاده ای مثل این را به خاطر نمی آورم."

 

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

 

هجدهم مارس: کریس رونالدو سی و چهارمین و آخرین هت تریک خود در لالیگا را ثبت کرد (2018)

 

کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید تقریبا تمام رکوردهای گلزنان پیشین این باشگاه در لالیگا را شکست. او توانست رکورد خیره کننده 308 گل در تنها 284 بازی را از خود به جا بگذارد و در این راه به آمار باورنکردنی 34 هت تریک نیز رسید.

 

آخرین هت تریک از آن تعداد (و پنجاهمین هت تریک دوران بازی‌اش) در ماه مارس سال 2018 برابر خیرونا در سانتیاگو برنابئو به ثبت رسید. رئال مادرید که در پی گرفتن انتقام شکست غیرمنتظره 2-1 برابر تیم کاتالان تازه به لالیگا صعود کرده در دیدار قبلی بود، در دقیقه یازده بازی و روی پاس تونی کروس با ضربه کریس رونالدو به اولین گل خود رسید.

 

یک ضربه تر و تمیز درست پس از آغاز نیمه دوم بازی و یک گل از فاصله بسیار نزدیک تنها پانزده دقیقه بعد، هت تریک رونالدو را کامل کرد. اما کار CR7 هنوز تمام نشده بود؛ او در وقت های تلف شده بازی گل چهارم خود را نیز به ثمر رساند تا نقشی حیاتی در پیروزی 6-3 رئالل مادرید برابر حریف داشته باشد.

 

مهمانان نگون بخت در بهترین دوران گلزنی کریستیانو رونالدو برابر او قرار گرفته بودند؛ نمایش بی نقص رونالدو او را بهترین بازیکن مسابقه کرد و این هشتمین مسابقه از دوازده مسابقه پیاپی بود که رونالدو در آن موفق به گلزنی شد و تنها ده روز پیش از آن بود که یک تنه یوونتوس را در یک چهارم پایانی چمپیونزلیگ نابود کند.

 

او قبل از ترک رئال مادرید در تابستان، دو گل دیگر نیز در برنابئو به رقبای دیرینه، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو، زد اما چیزی که تا همیشه در خاطر هواداران لوس بلانکوس ماندگار شد، خاطره چهار گل کریس رونالدو برابر خیرونا بود.

 

 

روزی که لیونل مسی را ایستاده تشویق کردند

 

21 مارس: چهار گل کریستین ویری در راه آقای گلی لالیگا برای اتلتیکو مادرید (1998)

 

بوبو ویری ممکن است تنها یک فصل را در لالیگا بازی کرده باشد، اما او در اسپانیا گلزن تراز اولی بود و در 24 بازی 24 گل به ثمر رساند تا آقای گل فصل 98-1997 شود. ستاره تیم ملی ایتالیا اولین هت تریک خود برای اتلتی را در ششمین بازی فصل و برابر رئال ساراگوسا در اکتبر سال 1997 به نام خود ثبت کرد، اما در ماه مارس سال 1998 حتی از این هم فراتر رفت و برابر سالامانکا چهار گل به ثمر رساند.

 

سه گل از داخل محوطه جریمه و یک گل از روی نقطه پنالتی از یک مهاجم در کلاس جهانی معمولا برای تضمین پیروزی یک تیم کافی است، اما آن فصل فصلی عادی برای اتلتیکو مادرید نبود و گل دقیقه 90 سالامانکا، ویری و دیگر شاگردان رادومیر آنتیچ را به شکست غیرمنتظره 5-4 محکوم کرد.

 

اتلتی با وجود درخشش ویری و بازیکنانی چون جونینیو پائولیستا و میلینکو پانتیچ، تنها یک سال پس از کسب قهرمانی دوگانه در لالیگا و کوپا دل ری در فصل 96-1995، تنها به رده هفتم رضایت داد. بوبو در تابستان باشگاه را ترک کرد و پس از جام جهانی سال 1998 با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو با پیوستن به لاتزیو به ایتالیا بازگشت.

 

محتوای اختصاصی ورزش با همکاری رسمی لالیگا

This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋