دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هرگز نشنیده ام که کسی از کارلو آنچلوتی بد بگوید

ژابی آلونسو:؛ هرگز نشنیده ام که کسی از کارلو آنچلوتی بد بگوید؛ ژابی آلونسو، ستاره سابق تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ، تمجید ویژه‌ای از کارلو آنچلوتی انجام داده است.

هرگز نشنیده ام که کسی از کارلو آنچلوتی بد بگوید

به گزارش ورزش، بدون شک کارلو آنچلوتی یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال محسوب می شود. او در این عرصه افتخارات زیادی به دست آورده و ژابی آلونسو یکی از بازیکنانی بود که با او در تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ کار کرده است.

ژابی آلونسو اکنون در مصاحبه‌ای به تمجید از کارلتو پرداخته و می گوید: " او مسائل را خیلی جدی می گیرد و آنقدر باهوش است که خیلی شوخی نمی کند. او به خوبی می‌داند که چگونه با بازیکنان بزرگ کار کند. او یک حرفه باورنکردنی داشته و می‌داند که چگونه به بازیکنان نزدیک شود. گاهی اوقات از آنها چیزهای بیشتری می‌خواهد و مسئولیت‌های سنگین تر را به دوش شان می گذارد.

هرگز نشنیده ام که کسی از کارلو آنچلوتی بد بگوید

کار با آنچلوتی آسان است چرا که او پسر فوتبال است. او دوست دارد به بازیکنان نزدیک شود اما در عین حال مسئولیت درست را برای آنها مشخص می کند. کارلو آنچلوتی چیزهای زیادی در مورد فوتبال می داند و هیچ رازی در این باره برایش وجود ندارد. او دانش زیادی دارد اما در عین حال حریفان را هم مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد."

ژابی آلونسو در ادامه گفت: " هرگز نشنیده ام که کسی از کارلتو بد بگوید. او مربی بزرگی است و همچنین در دوران بازی نیز اینگونه بود. اما مهم تر از همه او مرد بزرگی است. او صادق و خوش قلب است. به وی احترام می گذارند و او نیز این کار را در مورد هم انجام می دهد. این بالاتر از هر چیز دیگری است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋