دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از تمبر یادبود حسین کلانی (عکس)

در حاشیه ششمین دوره از جشنواره رمز موفقیت اسفندماه 99 از تمبر یادبود حسین کلانی رونمایی شد.

به گزارش ورزش، در ششمین دوره از جشنواره رمز موفقیت اسفندماه 99 ضمن تجلیل از حسین کلانی، از تمبر یادبود این ستاره اسبق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس رونمایی به عمل آمد.

رونمایی از تمبر یادبود حسین کلانی (عکس)

تمبرهای یادبود جشنواره رمز موفقیت امسال به نام مفاخر ورزشی، هنری و اقتصادی مزین بود. در میان نام‌ها، دو نام آشنای حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران و پوران درخشنده، فیلم‌ساز شهیر ایرانی به چشم می‌خورد که به دست خودشان رونمایی شد.

گفتنی است که حسین کلانی یکی از چهره های ماندگار باشگاه پرسپولیس محسوب می شود. وی که در سوم بهمن ماه سال ۱۳۲۳ به دنیا آمد، بیشتر دوران فوتبالش را در پرسپولیس گذراند.

رونمایی از تمبر یادبود حسین کلانی (عکس)

کلانی در طی ۱۰۱ بازی حضورش در پرسپولیس، موفق به زدن ۵۰ گل شد. یکی دیگر از نکات قابل توجه در خصوص دوران فوتبال کلانی، کسب ۴ عنوان آقای گلی است. وی دو بار در جام منطقه ای ایران، یک بار در جام باشگاه های تهران و یک بار نیز در جام ملت های آسیا (در سال ۱۹۷۲) عنوان آقای گلی رقابت ها را کسب کرد. او  در 24 بازی ملی هم به میدان رفته و موفق به زدن 11 گل شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋