دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افکار پیرلو مثل گواردیولا است

افکار پیرلو مثل گواردیولا است

دانیلو:؛ افکار پیرلو مثل گواردیولا است؛ دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس معتقد است این بهترین فصل فوتبالی اوست.

به گزارش ورزش، دانیلو در فصل جاری و زیر نظر آندره آ پیرلو تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت یوونتوس شده و عملکرد قابل قبولی نیز در ترکیب این تیم داشته. دانیلو که امشب به دلیل محرومیت قادر به حضور در ترکیب تیمش در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر پورتو نیست، در مصاحبه با نشریه مارکا سرمربی فعلی یوونتوس را با پپ گواردیولا مقایسه کرده است.

 

دانیلو گفت: "ما در حال دیدن بهترین دانیلو سالهای اخیر هستیم. من پیش از این ثبات نداشتم. برای ارائه بهترین عملکردم باید باثبات بازی می کردم و این اتفاق در فصل جاری رخ داده است. در سطحی مورد نظرم بازی می کنم و از اینکه توانسته ام بیشتر به تیم کمک کنم خوشحالم.

 

افکار پیرلو مثل گواردیولا است

 

تغییر پست های متوالی؟ هیچ مشکلی با این موضوع ندارم، زیرا نگاه من به فوتبال همیشه اینگونه بوده است. من دوست دارم حرکات و فضاها را تجزیه و تحلیل کنم. نمی توانم به عنوان یک مهاجم نوک بازی کنم، اما مشکلی برای بازی در قلب خط دفاعی یا عقب ندارم. مهمترین موضوع برای من حضور در ترکیب است.

 

کار کردن زیر نظر آندره آ پیرلو؟ افکار او خیلی شبیه پپ گواردیولا است. پپ و کادر فنی او نیز تصوری مشابه پیرلو از فوتبال دارندو هر دو نفر خواهان اشغال فضاها بوده و چگونگی حرکات بازیکنان حریف را تجزیه و تحلیل می کنند. این سبک فوتبالی است که من آن را دوست دارم و فکر می کنم به همین دلیل است که شرایط برایم خوب پیش می رود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋