دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ابراهیم زاده: کمترین باخت را در نیم فصل دوم می دهیم

مدافع سبزپوشان اصفهان می گوید این تیم کاملا متحول شده و در نیم فصل دوم کمترین باخت را خواهد داد.

ابراهیم‌زاده: کمترین باخت را در نیم فصل دوم می‌دهیم

به گزارش ورزش، ذوب‌آهن توانست در  خانه ماشین سازی این تیم را ۲ بر صفر شکست دهد تا کمی از زیر فشار رها شود، مسعود ابراهیم زاده  در این خصوص به خبرنگار ما گفت: رفته بودیم بازی خوبی انجام دهیم و کل تیم عزمشان را جزم کرده بودند که در ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم. آنالیز خوبی کرده بودیم  و آقای حسینی نقاط ضعف و قوت حریف را به ما گفته بود و خدا را شکر توانسیتم بازی خوبی انجام دهیم و دو بر صفر ببریم.

او در مورد اینکه ماشین سازی چند دقیقه ای را ۱۲ نفره بازی کرد ادامه داد: ما هم متوجه نشدیم اما فکر می کنم تابلو خراب شد و آن ها یک بازیکن فرستادند داخل اما کسی خارج نشد و این موضوع را کادر ما فهمیدند. تیم ماشین سازی هم اعتراض کرد چون آن ها هم در حال حمله بودند و گفتند توپ داشت گل می شد و ما هم گفتیم ۱۲ نفر داخل زمین است. بچه ها هم گفتند طبق قانون باید آن بازیکن اخراج می شد. ماشین سازی باز هم قصد ادامه بازی با ۱۲ نفر را داشت و دوباره که داور آمد بازی را شروع کند گفتیم آقای داور آن ها ۱۲ نفر هستند و ما هم گفتیم اگر مشکلی ندارد ما هم یک نفر را بیاوریم و ۱۲ به ۱۲ بازی کنیم( می خندد) ولی در کل فوتبال است و از این اتفاقات می افتد.


مدافع ذوب آهن در مورد اینکه نتایج نیم فصل اول را می‌توانند جبران کنند یا خیر گفت:  قطعاً نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم‌فصل اول خواهیم بود هم از نظر فوتبالی و  امتیاز جمع کردن یعنی اینکه ما را دیگر  اینجا جدول نمی بینید. ما به رده های خوبی فکر می کنیم و کمترین باخت را در نیم فصل دوم  خواهیم داد.


ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار با شهر خودرو در جام حذفی افزود: مساوی در جام حذفی در کار نیست و امیدوارم هر تیمی لایقش باشد از این بازی با برد بیرون بیاید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋