دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جلسه هیات رییسه؛ امروز دبیر کل معرفی می شود

جلسه هیات رییسه؛ امروز دبیر کل معرفی می شود

اولین نشست اعضای هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال امروز برگزار می شود.

به گزارش ورزش، این جلسه اگر چه بیشتر جنبه آشنایی اعضاء با هم دارد اما باید تصمیمات مهمی در آن گرفته شود. یکی از آنها انتخاب دبیر کل جدید برای فدراسیون فوتبال است به این خاطر که نبی از سمت خود استعفاء کرده است. آنهم در شرایطی که فدراسیون فوتبال در شرایط حساسی بسر می برد و باید تلاش کند در مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی در گروه c را بگیرد. شاید این مدیر به بهانه اینکه می دانسته عزیزی خادم شخص جدیدی را برای دبیر کلی انتخاب کرده است تصمیم به استعفاء از سمت خود گرفته و در نهایت در پایان جلسه امروز از چهره دبیر جدید فدراسیون فوتبال رونمایی خواهد شد. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال برای حضور در تشکیلات مدیریتی فدراسیون فوتبال نیاز به رای اعضای مجمع ندارد و با معرفی رییس و تایید اعضای هیات رییسه کار خود را آغاز خواهد کرد و اگر شخصی که امروز از سوی عزیزی خادم به اعضای هیات رییسه معرفی می شود با تایید اعضای هیات رییسه همراه نشود به عنوان سرپرست دبیر کلی کار خود را آغاز خواهد کرد تا در فرصت مناسب رییس فدراسیون فوتبال شخص مناسب تری را برای احراز این پست انتخاب کند. 

روند تلاش های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال برای تصاحب امتیاز میزبانی بازی های مقدماتی در گروه c  مورد بررسی اعضای هیات رییسه قرار خواهد گرفت. پیش تر عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر گفته بود برای تصاحب امتیاز میزبانی مقدماتی جام جهانی گروه ایران از وزارت امور خارجه کمک خواهیم گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋