دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عجول ترین تیم لیگ بیستم در گلزنی (عکس)

ذوبی‌ها با دو گل زیر یک دقیقه؛ عجول‌ترین تیم لیگ بیستم در گلزنی (عکس)؛ شاگردان مجتبی حسینی توانستند خیلی زود حریف تبریزی خود را در اصفهان غافلگیر کنند و جریان بازی را به سود خود تغییر دهند.

به گزارش ورزش برای فرار از منطقه فانوس به دستان جدول، ذوبی‌ها به سراغ مجتبی حسینی رفته‌اند و این سرمربی جوان در اولین تجربه مقابل فولاد شکست خورد و دیروز بهترین فرصت برای کسب اولین پیروزی مقابل تیم بحران‌زده و انتهای جدولی ماشین‌سازی بود؛ آن‌هم با توجه به این‌که سفیدپوشان ذوب‌آهن در خانه پذیرای حریف خود بودند. اتفاقی که زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد رخ داد و شاگردان حسینی خیلی زود گل برتری را وارد دروازه حریف کردند.

هنوز اسکوربورد ورزشگاه دقیقه 1 را نشان نمی‌داد که مجتبی حقدوست فرصت‌طلب در ثانیه 44 گل اول بازی را زد و در ادامه و در نیمه دوم شلیک تماشایی و استثنایی فرشاد محمدی‌مهر تکمیل‌کننده پیروزی ذوبی‌ها شد؛ جالب آن‌که گل حقدوست، دومین گل زودهنگام و پیش از رسیدن به دقیقه 1 ذوب‌آهن در لیگ بیستم است.

پیش از این در تقابل با نساجی مازندران، دارکو بیدوف مهاجم صربستانی ذوبی‌ها موفق شد تا در ثانیه 15 برای تیمش گلزنی کند و رکورد دو گل پیش از دقیقه 1 در یک فصل، به نام ذوب‌آهن به ثبت برسد که رکوردی جالب‌توجه به شمار می‌رود.

عجول‌ترین تیم لیگ بیستم در گلزنی (عکس)

عجول‌ترین تیم لیگ بیستم در گلزنی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋