دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عباس زاده گزارشگر را هم به اشتباه انداخت (عکس)

مهاجم مازندرانی تراکتور دروازه تیمی را باز کرد که در فصل 97-96 برای صعودش زحمت زیادی کشیده بود.

به گزارش ورزش، محمد عباس زاده با زدن 8 گل تا پیش از بازی امروز، بهترین گلزن تراکتور در لیگ بیستم بود. او با اضافه شدن به جمع سرخ پوشان در فصل جاری، بعد از مدت ها آنها را صاحب یک مهاجم ششدانگ و گلزن کرد.


عباس زاده که روند گلزنی سریالی اش، خیال تراکتوری ها را از بابت گلزنی راحت کرده بود، بعد از ناکامی در هفته های پایانی نیم فصل اول، هفته گذشته در اولین بازی دور رفت، تک گل، نجات بخش تیمش را در دقایق پایانی بازی با نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند تا تراکتور دست خالی به تبریز بازنگردد.

تقابل امروز تراکتور و نساجی، صحنه تقابل قائمشهری ها با بازیکنی است که لیگ برتری شدن شان را تا حد زیادی مدیون او هستند. عباس زاده که در فصل 97-96 با پیراهن سایپا وارد مسابقات شد، عملکرد خوبی در این تیم داشت و در حالی که با زدن 6 گل بهترین گلزن تیم دایی بود، با توجه به شرایط ویژه تیم نساجی، به یک باره تصمیم به جدایی از سایپا و به بازگشت به تیم شهرش گرفت تا این تیم را بعد از 24 سال برای بازگشت به لیگ برتر همراهی کند. او که با وجود مخالفت سایپا با تلاش فراوان از این تیم جدا و به نساجی پیوست، در آن فصل در ١۵ بازی توانست ١۶ گل بزند.

عباس زاده گزارشگر را هم به اشتباه انداخت (عکس)

عباس زاده گزارشگر را هم به اشتباه انداخت (عکس)

عباس زاده گزارشگر را هم به اشتباه انداخت (عکس)

عباس زاده گزارشگر را هم به اشتباه انداخت (عکس)

در حالی که نساجی در بازی امروز خیلی زود موفق به باز کردن دروازه تراکتور شده بود، محمد عباس زاده در دقیقه 22 گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند؛ مهاجم قائمشهری تراکتوری اما بعد از این گل اقدام به شادی نکرد که این موضوع حتی گزارشگر بازی را هم به اشتباه انداخت که یک لحظه تصور کرد که گل عباس زاده مردود اعلام شده است!

گفتنی است که عباس زاده با زدن گل در این بازی، تعداد گل های خود را به عدد 9 رسانده و بعد از شهباززاده و منشا در رده سوم جدول گلزنان قرار گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋