دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور

به توجه به نیمکت نشینی مجید حسینی در دیدارهای اخیر ترابزون اسپور، به نظر می رسد جدایی او از این تیم قطعی شده باشد.

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور

به گزارش ورزش، در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه امروز ترابزون اسپور بدون حضور مجید حسینی مدافع ایرانی خود در استادیوم رجب طیب اردوغان شهر استانبول، مهمان قاسم پاشا بود که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود بگذرد و جایگاه خود در رده چهارم جدول را مستحکم کند.


در این دیدار دژانینی مهاجم ترابزون اسپور که بحث شکایت او از تیم سابقش الاهلی عربستان حسابی داغ شده و خطراتی نظیر کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم سعودی را تهدید می کند، در دقیقه 24 موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه قاسم پاشا کند.

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور


در ادامه یوسف اردوغان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای قاسم پاشا به ثمر رساند اما در دقیقه 73 آناستاسیوس باکاستاس هافبک یونانی ترابزون اسپور گل دوم و برتری بخش را برای شاگردان عبدالله آوچی به ثمر رساند تا ترابزون اسپور موفق شود با این پیروزی خارج از خانه 51 امتیازی شده و رده چهارم را حفظ کند.

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور


در این دیدار مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور که به تازگی ویروس کرونا را شکست داده، 90 دقیقه روی نیمکت تیمش حضور داشت و به میدان نرفت. نکته جالب اینکه حسینی در 10 دیدار گذشته ترابزون اسپور در 5 دیدار به میدان رفته که مجموع دقایق حضورش در این بازی ها، تنها 37 دقیقه است.

37 دقیقه، سهم حسینی از 10 بازی ترابزون اسپور


حسینی که در روزهای پایانی قراردادش با ترابزون اسپور قرار دارد، به دنبال جدایی از این تیم ترکیه ای است و تیم اندرلخت بلژیک از مشتریان پر و پا قرص مدافع سابق استقلال محسوب می شود. در ماه های گذشته تلاش مدیران ترابزون اسپور برای رسیدن به یک توافق با حسینی بی نتیجه بوده و با این اوصاف به نظر می رسد جدایی او از این تیم در تابستان پیش رو قطعی باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋