دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعویض طلایی دست نشان برای کام بک(عکس)

رایکا بابل موفق شد در یک دیدار دراماتیک برابر بادران به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را در دیدار خانگی مال خود کند.

به گزارش ورزش، تیم رایکا بابل روز گذشته و در خانه میزبان تیم بادران بود و در پایان نیمه نخست تیم بادران موفق شد با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود. رایکا بابل اما در نیمه دوم متحول شد و سه گل زد تا یک بازگشت دراماتیک را در دیدار داشته باشد.

صیاد کوکبی تعویض طلایی نادر دست نشان بود که در نیمه دوم به میدان رفت و موفق شد گل دوم تیمش را از پشت محوطه جریمه به زیبایی به ثمر برساند و توانست در دقیقه ۹۰ ریباند ضربه خودش پس از برخورد به تیرک دروازه را گل کند تا نادر دست نشان سر از پا نشناسد و یک برد بسیار شیرین را در خانه به دست بیاورد.

تعویض طلایی دست نشان برای کام‌بک(عکس)

کوکبی که سابقه بازی در فولاد نوین، شهرداری ماهشهر و نیروی زمینی تهران را دارد، اهل شهرستان بهمئی لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد است اما  خیلی دیر توانسته توانایی خود را در لیگ یک نشان بدهد. او تا کنون برای رایکا در مسابقات این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده تا یکی از ستاره‌های اصلی تیم دست نشان در لیگ یک باشد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ یک لقب بگیرد.

رایکا بابل با این برد ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول لیگ یک قرار گرفت. شاگردان نادر دست نشان باید در دیدار بعد برابر خوشه طلایی ساوه قرار بگیرند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋