دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرر هنگفت محمود فکری و حنیف عمران زاده

ضرر هنگفت محمود فکری و حنیف عمران زاده

محمود فکری و حنیف عمران زاده بابت حضور در استقلال و جدایی از این تیم در سایه تفاهم ضرر هنگفت مالی را متوجه خواهند شد.

به گزارش ورزش، این دو مربی در حالی تصمیم به حضور در استقلال گرفتند که یک فصل دیگر با نساجی قرارداد داشتند و در قرارداد آن بندی وجود داشت که در صورت جدایی پیش از پایان قرارداد باید 5 برابر آنرا غرامت بدهند. نساجی در دفاع از حق خود شکایتی را علیه این دو مربی تنظیم کرده که این پرونده هم اکنون در کمیته استیناف در حالی بررسی است و اگر رای نهایی شود این دو مربی ضرر هنگفتی را در فصل جاری متحمل خواهند شد. به خصوص که جدایی محمود فکری و حنیف عمران زاده از استقلال در سایه تفاهم با این باشگاه بوده است. بدین معنی است که این دو مربی از سمت خود استعفاء کردند و دستمزد خود را از استقلال تا جایی خواهند گرفت که در این تیم بوده اند و اصلا بحث غرامت مطرح نیست. 

موردمطالبه باشگاه نساجی از محمود فکری جدا از 5 برابر قرارداد پیش قراردادی بوده که این مربی در ابتدای فصل از نساجی دریافت کرده است و باشگاه مازنی خواستار بازگشت این پول هم شده است. محمود فکری در ابتدای حضور در استقلال گفته بود به خاطر حضور در تیم آبی حاضر است خانه اش را بفروشد و غرامت نساجی را بدهد. تصمیم او مبنی بر جدایی از نساجی در نهایت نه به نفع نساجی تمام شد و نه او. نساجی هم اکنون یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر بشمار می رود و از سویی خودش هم در هفته شانزدهم به خط پایان در استقلال رسید و مجبور به جدایی از جمع آبی ها شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋