دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قیچی بازی شهرخودرو گل داشت (عکس)

شهر خودرویی‌های سه بار با ضربات آکروباتیک قیچی برگردان دروازه ماشین‌سازی را هدف قرار دادند که بار آخر به گل منجر شد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که با اشتباه عجیب گلر خود و گل عجیب‌تر ماشین‌سازی در دقیقه ۱۸ کاملا شوکه این بازی را دنبال می‌کرد، در نیمه‌دوم این بازی روی به حملات همه جانبه آورد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد که سه قیچی برگردان جذاب هم در میان آن‌ها خلق شد.

اولین قیچی برگردان شهرخودرو در دقیقه۵۹ توسط محمدعلی فرامرزی زده شد که با فاصله‌ای نزدیک و خطرناک از کنار تیرک عمودی دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت. دومین ضربه آکروباتیک مشهدی‌ها را جعفری جوان در دقیقه۶۸  از روی دروازه میزبان به بیرون فرستاد و سرانجام در دقیقه ۸۹ سومین قیچی برگردان شهرخودرو توسط تعویض طلایی سید مهدی رحمتی تبدیل به گل شد.

قیچی‌بازی شهرخودرو گل داشت (عکس)

قیچی‌بازی شهرخودرو گل داشت (عکس)

قیچی‌بازی شهرخودرو گل داشت (عکس)

برخورد توپ به زمین و بازیکن بر روی ضربه بغل امین قاسمی‌نژاد، پشت‌سر معراج پورتقی فرود آمد که این بازیکن شهرخودرو که دقایق زیادی از حضورش در زمین نمی‌گذشت توانست با سومین ضربه قیچی برگردان یک امتیاز را به حساب شهرخودرو برگردانده و مانع از شکست این تیم در این بازی مهم شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋