دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایستگاهی قائم دوباره گل ساز شد(عکس)

ضربات ایستگاهی هافبک چپ‌پای مس ر فسنجان برای دومین بازی متوالی منجر به گل شد.

به گزارش ورزش، یکی از تاکتیک‌های مس رفسنجان در این فصل برای گلزنی که محمد ربیعی نیز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده، استفاده مناسب از ضربات ایستگاهی است و این تیم با در اختیار داشتن بازیکنی مثل قائم اسلامی‌خواهد روی تمام ضربات آزاد خطرناک ظاهر می‌شود و به گل می‌رسد.

اسلامی‌خواه که سال گذشته در ماشین‌سازی با ارسال‌ها و شوت‌های خود برای تیمش گلزنی می‌کرد یا پایه‌گذاری گل داشت، امسال هم این روند را در مس رفسنجان ادامه داده و توانسته دو گل بزند و پاس گل هم بدهد.

ایستگاهی قائم دوباره گل‌ساز شد(عکس)

هافبک چپ‌پای مس رفسنجان که در هفته ششم از روی ضربه آزاد گلزنی کرده و در دیدار اخیرشان توانست برابر ذوب‌آهن گل حساسی را در لحظات پایانی با شوت تماشایی به ثمر رساند، در مسابقه روز گذشته برابر استقلال هم با ضربه ایستگاهی خود روی تک گل تیمش نقش داشت.

اسلامی‌خواه علاوه بر ارسال‌هایی که از ضربات آزاد در زمین استقلال داشت و ایجاد فرصت می‌کرد، در دقیقه ۱۵ دومین ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیمش را با شوت زیبا به گوشه دروازه آبی‌ها فرستاد که دفع ناقص سید حسین حسینی در ادامه به عقیل کعبی رسید تا پاس این بازیکن با ضربه مسیح زاهدی تبدیل به گل شود و مس را پیش بیندازد؛ گلی که البته تا پایان بازی پابرجا نماند و پاسخ داده شد.

ایستگاهی قائم دوباره گل‌ساز شد(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋