دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سه بازی خانگی پیاپی؛ هفته سرنوشت ساز برای پیرلو

نتایج سه بازی آینده یوونتوس که هر سه آنها در آلیانز تورین برگزار می‌شود می‌تواند برای آندره پیرلو بسیار سرنوشت ساز باشد.

سه بازی خانگی پیاپی؛ هفته سرنوشت ساز برای پیرلو

به گزارش ورزش، پس از تساوی ناامید کننده یوونتوس در بازی روز شنبه مقابل هلاس ورونا و فاصله گرفتن این تیم با صدر جدول رقابت های سری آ اکنون انتقادات نسبت به آندره پیرلو افزایش یافته است و به نوعی سرمربی ایتالیایی فشار زیادی را تحمل می کند.

سه بازی خانگی پیاپی؛ هفته سرنوشت ساز برای پیرلو

قهرمان 9 دوره پیاپی رقابت های سری آ وضعیت دشواری را پشت سر می گذارد؛ جایی که نتایج بیانکونری با آندره پیرلو اصلاً مطابق انتظار نبوده و از طرف دیگر مصدومیت ها نیز کار را برای یوونتوس بیش از پیش دشوار کرده است.

یوونتوس در پنج بازی آخر خود تنها یک پیروزی به دست آورده است و این موضوع نشان از عدم استمرار بیانکونری دارد. از طرف دیگر زمان زیادی به منظور آماده سازی برای بازی‌های آینده وجود ندارد. با این حال بانوی پیر محکوم به واکنش نشان دادن است و سه بازی آینده این تیم می‌تواند حکم مرگ و زندگی را برای آندره پیرلو داشته باشد.

سه بازی خانگی پیاپی؛ هفته سرنوشت ساز برای پیرلو

یووه روز سه شنبه در سری آ میزبان اسپزیا خواهد بود و شنبه هفته آینده در دیداری سخت به مصاف لاتزیو می رود. همچنین شاگردان آندره پیرلو چند روز بعد در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو قرار خواهد گرفت و در همه این بازی ها محکوم به پیروزی هستند تا از شرایط به وجود آمده خارج شوند و آندره پیرلو نیز آرامش را تجربه کند.
گفتنی است هر سه این مسابقات در ورزشگاه خانگی یوونتوس یعنی آلیانز برگزار می شود و این می تواند یک مزیت برای آنها باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋