دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سومین مربی فصل شالکه هم اخراج شد

سومین مربی فصل شالکه هم اخراج شد

پایان کار گروس؛ سومین مربی فصل شالکه هم اخراج شد؛ باشگاه شالکه بعد از شکست سنگین این تیم برابر اشتوتگارت از اخراج کریستیان گروس خبر داد.

به گزارش ورزش، شالکه بحرانی ترین دوران خود را در بوندسلیگا سپری می کند. این تیم در هفته بیست و سوم با نتیجه دور از انتظار 5-1 برابر اشتوتگارت شکست خورد تا نتایج کابوس این تیم ادامه داشته باشد.

کریستین گروس او در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرده بود که قصد استعفا ندارد.

سومین مربی فصل شالکه هم اخراج شد

گروس که پس از دیوید واگنر و مانوئل باوم، سومین سرمربی شالکه در این فصل بود، نتوانست تحولی در نتایج ایجاد کند و اخراج شد. ساشا ریتر دیگر عضو مدیریتی باشگاه شالکه هم از سمت خود برکنار شد. تمرینات شالکه هم تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. 

گروس در اواخر دسامبر بود که  هدایت شالکه را برعهده گرفت و در 11 بازی تنها یک پیروزی با این تیم به دست  آورد و تیمش 8 شکست و دو تساوی را به ثبت رساند.

سومین مربی فصل شالکه هم اخراج شد

شالکه با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند و آن ها با کسب 9 امتیاز در 23 بازی، در رده آخر بوندسلیگا هستند. فاصله شالکه با منطقه امن جدول، 9 امتیاز است و چیزی شبیه به یک معجزه برای ماندن آن ها در لیگ، نیاز است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋