دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهدی رحمتی پا پس نکشید (عکس)

باوجود مشکلات فراوان در اولین تجربه ی مربیگری؛ مهدی رحمتی پا پس نکشید (عکس)؛ جدیت و روحیه ی بالای سید مهدی رحمتی شرایط تیم فوتبال شهرخودرو را به ثباتی نسبی رسانده است.

به گزارش ورزش ، تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو برای حضور در نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیستم زیرنظر سیدمهدی رحمتی و دستیارانش در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی پیگیری می شود.


باوجود مشکلاتی که برای مجموعه شهرخودرو بوجود آمده است اما رحمتی باقدرت و جدیت بالایی در تمرینات حاضر می شود تا ثابت کند ابایی از مشکلات و حواشی بوجود آمده آن هم در اولین فصل حضورش به عنوان مربی ندارد و می خواهد برای اثبات توانایی هایش به کارش ادامه دهد.

مهدی رحمتی پا پس نکشید (عکس)


این حضور منظم و منسجم موجب شده تا نفراتی چون امین قاسمی نژاد، فرشاد فرجی و علی نعمتی که جز بهترین های شهرخودرو بحساب می آیند و از سایر تیم ها پیشنهاد هم دارند همچنان در سر تمرینات این تیم حاضر باشند.


محمد نوازی، علی سامره، اشکان نامداری، رضا ناصحی و حسین بادامکی نیز کمک می کنند تا شرایط برای شاگردان رحمتی باثبات و قابل قبول گردد.

مهدی رحمتی پا پس نکشید (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋