دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ستاره کوتاه قامت سیتی به گلزنی با ضربه سر

واکنش ستاره کوتاه قامت سیتی به گلزنی با ضربه سر

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی، از ژائو کانسلو و ارسال او که منجر به گلزنی اش با ضربه سر شد تمجید کرد.

به گزارش ورزش، منچستر سیتی شب گذشته با ارائه یک نمایش حساب‌شده موفق شد با دو گل برناردو سیلوا و گابریل ژسوس مونشن‌گلادباخ را در بازی رفت شکست دهد. این پیروزی باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا در آستانه صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند و اکنون با توجه به فرم و فوق العاده آنها، از این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یاد می‌شود.

واکنش ستاره کوتاه قامت سیتی به گلزنی با ضربه سر

گل اول منچستر سیتی با ضربه سر ستاره کوتاه قامت این تیم یعنی برناردو سیلوا به ثمر رسید. برناردو که اصولاً کمتر از این گل ها در حرفه خود به ثمر رسانده در این باره گفت: " معمولاً خیلی ضربات سر من خوب نیست. البته سعی می کنم زیاد تمرین کنم و فکر می‌کنم امشب خیلی خوش شانس بودم که ژائو کانسلو آن ارسال عالی را برای من فرستاد.

او یک بازیکن شگفت انگیز است. ما هفت سال در بنفیکا کنار یکدیگر بازی کردیم و هم نسل یکدیگر هستیم، ارتباط خوبی با یکدیگر داریم، او به خوبی موقعیتم را متوجه می‌شود و من نیز می دانم که در ارسال چنین توپ هایی چقدر خوب عمل می کند."

واکنش ستاره کوتاه قامت سیتی به گلزنی با ضربه سر

پیروزی برابر گلادباخ: "ما باید همین گونه ادامه دهیم چرا که تنها در نیمه راه هستیم. ما یک نقشه و روش بازی در اختیار داریم. اگر بازیکنان آسیب ببیند و نتواند بازی کند این نقشه تغییری نمی کند. این یک بازی و پیروزی خوب برای ما به شمار می‌آمد. در این رقابت ها شما می توانید اشتباه کنید و سپس حذف شوید. ما سعی کردیم فوتبال ساده ای بازی کنیم و اشتباه نداشته باشیم. هنوز چیزی تمام نشده اما این یک پیروزی بسیار خوب بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋