دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پورحاتمی: سپیدرود قابل احترام است اما برد می خواهیم

دروازه‌بان جوان ویستاتوربین اولین تجربه حضور رسمی خود در لیگ را برابر سپیدرود پشت سر خواهد گذاشت و از انگیزه‌هایش می‌گوید.

پورحاتمی: سپیدرود قابل احترام است اما برد می‌خواهیم

به گزارش ورزش، ویستاتوربین که در این فصل در تلاش برای دستیابی به امتیاز صعود است، طبق نظر فرشاد پیوس قرار است در جدال حساس و سرنوشت ساز مقابل سپیدرود از گلر جوان خود سود ببرد. عرفان پورحاتمی، گلر 21 ساله ویستاتوربین در آزمونی سخت قرار است اولین بازی خود در لیگ دسته دوم را مقابل سپیدرود رشت پشت سر بگذارد. او در خصوص آمادگی و شرایط تیمش در این دیدار می‌گوید: نگاه ما به همه بازی‌ها فینال‌گونه است و مسلما سپیدرود نیز یکی از قدرت‌های اصلی گروه ماست که کار راحتی مقابل این حریف پیش رو نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرایط در گروه ما کاملا حساس است و هر تیمی در این مقطع از تمرکز و توان فنی بالاتری برخوردار باشد قادر خواهد بود فرار خود را برای دستیابی به صدرنشینی و در نهایت امتیازات صعود شکل دهد. ما تیمی مدعی هستیم که البته در برخی دیدارها با بدشانسی مواجه شدیم. باید تمرکز خودمان را در ادامه مسیر بالاتر ببریم و دیگر جای هیچ اشتباهی وجود ندارد.

پورحاتمی درباره اعتماد فرشاد پیوس به وی در دیدار مقابل سپیدرود می‌گوید: پیش از این مقابل فولاد هرمزگان در جام حذفی به میدان رفتم. همیشه آماده هستم تا اعتماد کادرفنی را پاسخ دهم. هنوز چیزی مشخص نیست. ما یک تیم هستیم و چه بازیکنان اصلی و چه نیمکت نشین یک هدف بزرگ داریم. همه با ذهنیت مبارزه و برتری طلبی در زمین حاضر می‌شویم. اگر با اعتماد کادرفنی مواجه شوم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: سپیدرود تیم قدرتمندی است که حضور در سطح بالای فوتبال را تجربه کرده است. با این حال ما هم بازیکنان بزرگی داریم که برای اهداف بزرگ باشگاه تلاش می‌کنند. امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان در این بازی به برد دست پیدا کنیم. سه امتیاز این بازی اولویت بزرگ ماست و می‌تواند برای یک چالش بزرگ در صدرنشینی و دستیابی به امتیاز صعود به ما کمک کند.

گلر جوان ویستاتوربین درباره اینکه آیا قادر است در این بازی اولین کلین شیت خود در لیگ را ثبت کند گفت: آرزوی من سقف ندارد. من در اولین مسیر قرار دارم اما مسیر طولانی در پیش است. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در کنار دیگر بازیکنان از خودم به جا بگذارم و در نهایت چیزی که مهم است، موفقیت و دستیابی به سه امتیاز است. امیدوارم تمام بازیکنان در این بازی به من کمک کند تا در کنار هم با انگیزه و اعتمادبنفس لازم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋