دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصاف دوباره نویدکیا و ربیعی؛ اینبار نقش جهان

مصاف دوباره نویدکیا و ربیعی؛ اینبار نقش جهان

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در فاصله شروع رقابت های نیم فصل روز آینده از ساعت  15 در ورزشگاه نقش جهان با هم دیدار می کنند.

به گزارش ورزش، نارنجی پوشان رفسنجانی و طلایی پوشان اصفهانی از تیم های منسجم نیم فصل اول لیگ بیستم به شمار می روند که با استفاده از مربیان جوان و با دانشی که در اختیار دارند، توانسته اند شرایط خوبی در جدول رده بندی برای خودشان ایجاد کنند.


شاگردان محمد ربیعی و محرم نویدکیا در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ بیستم هر دو در خانه باید به مصاف رقبا بروند؛ مس در رفسنجان با استقلال روبرو خواهد شد و سپاهان در نقش جهان به دیدار گل گهر سیرجان می رود و حالا با یک دیدار تدارکاتی در مقابل یکدیگر که روز آینده از ساعت 15 در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده از سرگیری رقابت ها می شوند.


مس و سپاهان در مرحله رفت رقابت ها در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم رفتند و در یک دیدار خبرساز که حواشی زیادی نیز به همراه داشت، این شاگردان محرم نویدکیا بودند که علی رغم دریافت گل اول، با پیروزی 2 بر 1 از زمین مسابقه خارج شدند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋