دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کپی برداری شیری از رامین رضاییان برای گلزنی

مهدی شیری موفق شد اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برساند؛ گلی که شباهت زیادی به یکی از گل‌های رامین رضاییان در این تیم و در دربی داشت.

کپی برداری شیری از رامین رضاییان برای گلزنی

به گزارش “ورزش”، مهدی شیری در یکی از بهترین نمایش های خود زننده یکی از گل‌ها و گلسازی برای پرسپولیس بود.

شیری که اکنون سومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، در نهایت موفق شد در نقش گلزن ظاهر شود و جشن گل خود را با پیراهن این تیم بر پا کرده است.

مدافع راست پرسپولیس که روزهای تلخی را بعد از فینال لیگ قهرمانان و با توجه به پنالتی مقابل اولسان کره جنوبی پشت سر گذاشته بود، طی پنج بازی اخیر توانسته به ترکیب اصلی برسد. نمایش موفق او در سمت راست و در بازگشت به ترکیب، برابر گل گهر سیرجان با عملکردی قابل اعتنا همراه شده که یک گل زده و یک پاس گل در پی داشته است.

کپی برداری شیری از رامین رضاییان برای گلزنی

او که در موقعیت هجومی تیمش در محوطه جریمه گل گهر حاضر شده بود، توانست در ریباند و با ضربه سر دروازه بشاگردی را باز کند. گلی که شباهت زیادی به گل رامین رضاییان در دربی و برابر مهدی رحمتی داشت که ریباند را با ضربه سر گل کرده بود.

شیری در ادامه نمایش موفق خود دقایقی بعد از گلزنی اینبار در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال زمینی او را احمد زنده روح به اشتباه وارد دروازه خود کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋