دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هزینه هنگفت کاسیاس برای خرید ماشین خاطره انگیز

ایکر کاسیاس 30 هزار یورو برای خرید ماکت ماشین معروف سریال نایت رایدر هزینه کرد.

هزینه هنگفت کاسیاس برای خرید ماشین خاطره انگیز

به گزارش ورزش، ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید و پورتو سعی می کند که بحران های زندگی شخصی خود را پشت سر بگذارد. کاسیاس که به خاطر عارضه قلبی مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد و مشکلاتی نظیر مبتلا شدن همسرش به سرطان را پشت سر گذاشته، این روزها سعی می کند که به روش های مختلف خودش را سر ذوق بیاورد که یکی از اقدامات جالبش مربوط به پرداخت 30 هزار یورو برای خرید ماکت یک خودرو است.

هزینه هنگفت کاسیاس برای خرید ماشین خاطره انگیز

طبیعتا پرداخت 30 هزار یورو برای خودرویی که قابل استفاده نیست و صرفا یک ماکت است، مبلغ شگفت انگیزی است اما این خودرو ماجرای کاملا خاصی دارد. در حقیقت این خودرو مربوط به یکی از سریال های محبوب و معروف دهه هشتاد میلادی به نام "نایت رایدر" است که به نظر می رسد ایکر کاسیاس نیز یکی از طرفداران این مجموعه تلویزیونی بوده است.

در حقیقت دیوید هاسلهاف بازیگر قدیمی هالیوود تصمیم گرفت که این خودرو که یکی از وسایل شخصی خود بود را به حراج بگذارد و کاسیاس نیز برای خریدنش 30 هزار یورو پرداخت.

ایکر در این باره در صفحه اینستاگرامش نوشت:« با تماشای بعضی سریال ها بزرگ شدیم... دهه هشتاد بود و "تیم A" و "خودروی خارق العاده" سریال های محبوب هزاران و هزاران اسپانیایی بودند. چه کسی است که این جمله معروف را نشنیده باشد که کیت به تو نیاز داریم. مایکل نایت شخصیت اصلی سریال از زمانه خودش جلوتر بود و یک ساعت فوق مدرن داشت که اتفاقات روز را به او اطلاع می داد!»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋