دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رمضانی غایب پرسپولیس در سفر به سیرجان

رمضانی غایب پرسپولیس در سفر به سیرجان

با نظر یحیی گل محمدی؛ رمضانی غایب پرسپولیس در سفر به سیرجان؛ با نظر یحیی گل محمدی مهاجم بلندقامت این تیم در سفر به سیرجان، این تیم را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش ورزش، آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس که کار خود را در نیم فصل بدون گل زده برای این تیم خاتمه داده، به دلیل مشکوک بودن به کرونا و دوری از تمرینات چند وقت اخیر در سفر به سیرجان این تیم را همراهی نخواهد کرد.

رمضانی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوسته بود، علیرغم اعتمادی که یحیی گل محمدی در دیدارهای آسیایی به وی داشت، در گلزنی ناکام ماند. عملکرد او در لیگ برتر نیز در هفته های ابتدایی نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند و رفته رفته به نیمکت تبعید شد.

مهاجم سابق سایپا در نهایت طی روزهای اخیر به دلیل مشکوک بودن به کرونا در تمرینات این تیم حضور نیافت و تست او در تمرین امروز نیز در شرایطی پیش رفت که کادرفنی تصمیم گرفت در سفر به سیرجان برای آخرین بازی نیم فصل، او را در لیست قرار ندهد تا به این شکل او نیم فصل را بدون گل زده در این تیم به پایان برساند.

پرسپولیس فردا در سیرجان به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و در صورت کسب نتیجه برابر این حریف قادر خواهد بود به قهرمانی نیم فصل دست یابد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋