دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟

پیکه در مورد این باشگاه درست می گفت؛ PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟؛ به نظر نمی رسد پاری سن ژرمن به این راحتی ها اجازه جدایی کیلیان امباپه را صادر کند.

PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟

به گزارش ورزش و به نقل از آاس، رئال مادرید بی صبرانه منتظر فرصتی است که کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. علاقه ای که طی ساعات اخیر و بعد از هت تریک او در نوکمپ برابر بارسلونا افزایش یافته است. در واقع از مدت‌ها قبل ایده سفیدپوشان جذب این ستاره در تابستان 2021 بوده است؛ زمانی که فقط یک سال از قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن باقی‌مانده است. با این حال ویروس کرونا باعث شده شرایط به هم بریزد اما رئال مادرید کماکان جذب امباپه را سنگ بنای پروژه بعدی خود تلقی می کند.

روی کاغذ این انتقالی منطقی به نظر می‌رسد؛ یک سال پیش از پایان قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن و پس از اینکه او چندین پیشنهاد تمدید باشگاه را رد کرده، PSG مجبور خواهد بود که او را به بازار عرضه کند چرا که در غیر اینصورت امباپه می تواند در تابستان 2022 به شکل رایگان پارک دو پرنس را ترک کند. این همان تاکتیکی است که رئال مادرید در پروسه جذب تیبو کورتوا و ادن هازارد به کارگرفت اما شرایط در برابر پاری سن ژرمن دشوارتر خواهد بود.

PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟

ایده باشگاه پاریسی این نیست که با هیچ تیمی برای فروش امباپه مذاکره کند چرا که آنها این بازیکن را  به اندازه نیمار با اهمیت می دانند، تا جایی که حتی این امکان وجود دارد آنها امباپه را تا پایان قرارداد خود حفظ کرده و سپس او به شکل آزاد پاریس را ترک کند؛ دقیقاً همان فرمولی که باشگاه فرانسوی در مورد آدریان رابیو به کار گرفت‌.

رابیو بارها در طول فصل 18-2017 پیشنهاد تمدید قرارداد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد. در واقع او قصد داشت که قرارداد خود را به پایان برساند و سپس با انتقالی آزاد راهی تیم دیگری شود. تنش پیرامون این موضوع به حدی رسید که رابیو در شش ماهه پایانی حضور خود در PSG یک سکونشین محض بود و نهایتاً بعد از پایان قراردادش راهی یوونتوس شد.

PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟

در مورد امباپه به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن و رئال مادرید را هم تهدید به انجام این کار خواهد کرد. با این حال PSG امیدوار است قراردادی طولانی‌مدت با کیلیان امباپه به امضا برساند و در آن بندهایی در مورد جدایی او قرار دهد تا این بازیکن نیز به تمدید راضی شود.

همه این دلایل باعث می‌شود که بدانیم باشگاه پاری سن ژرمن برای فروش بازیکنان خود رقیبی انعطاف ناپذیر و دشوار محسوب می شود. چندین بازیکن در گذشته خواهان جدایی از این تیم بوده اند اما همواره به نظر رسیده که هیچگونه راهی برای نرم کردن آنها وجود نداشته است زیرا حتی پیشنهادهای مالی بالا هم آنها را اغوا نمی‌کند‌؛ مسئله ای که در تابستان 2019 به وضوح در مورد نیمار که به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به بارسلونا بود، مشاهده شد.

PSG بلای ستاره یوونتوس را بر سر امباپه هم می آورد؟

رقیب دیرینه رئال مادرید یعنی بارسلونا نیز چنین مشکلات را با پاری سن ژرمن داشته است. جایی که آنها چند سال پیش به دنبال جذب مارکینیوش بودند اما PSG هرگز راضی به این انتقال نشد؛ آن هم زمانی که مدافع برزیلی بازیکن اصلی پاری سن ژرمن بود زیرا تیاگو سیلوا و داوید لوئیز به عنوان یار ثابت در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می رفتند. این مسئله در مورد مارکو وراتی نیز وجود داشت که چند سال پیش خواهان حضور در بارسلونا بود اما باشگاه فرانسوی به او هم اجازه جدایی نداد. در واقع به نظر می‌رسد جرارد پیکه بهترین توصیف را از این باشگاه داشته است؛ جایی که او چند سال پیش در گفت: " وقتی نیمار گفت که قصد دارد به PSG برود، ما به او گفتیم که راهی یک زندان طلا خواهد شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋