دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برتری حریف پرسپولیس، توقف حریف استقلال

حریف پرسپولیس در لیگ هند به برتری رسید ولی حریف استقلال در لیگ عربستان مقابل میهمان خود متوقف شد.

به گزارش ورزش، هفته هجدهم رقابت های سوپرلیگ هندوستان، روز گذشته با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که طی آن تیم فوتبال گوا موفق شد ضمن پیروزی برابر تیم قعرنشین اودیسا، امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارد.

برتری حریف پرسپولیس، توقف حریف استقلال


این دیدار که در استادیوم جواهر لعل نهرو در شهر بمبئی برگزار شد، گوا با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشت و به صورت موقت به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. گوا یکی از حریفان پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

برتری حریف پرسپولیس، توقف حریف استقلال


اما در عربستان الاهلی باز هم قدر فرصت به وجود آمده را ندانست و تنها یک امتیاز از اختلافش با الشباب را کم کرد. در حالیکه ساعاتی پیش از برگزاری دیدار الاهلی در برابر العین قعرنشین تیم فوتبال الشباب صدرنشین لیگ عربستان با نتیجه عجیب دو بر یک مغلوب الفتح رده دوازدهمی شده بود، الاهلی می توانست با کسب برتری در این دیدار، فاصله اش را با صدر جدول به یک امتیاز برساند.


اما این دیدار برخلاف انتظارها برای الاهلی خوب پیش نرفت و در دقیقه 39 فیلیپ براداریچ مهاجم کروات العین دروازه این تیم را باز کرد و این تک گل تا دقایق پایانی بازی نیز پا بر جا بود تا اینکه در دقیقه 84 عبدالرحمن غریب روی پاس عمر السومة موفق شد گل تساوی را برای الاهلی به ثمر برساند و شاگردان ولادان میلوژویچ از یک شکست خانگی فرار کردند.

برتری حریف پرسپولیس، توقف حریف استقلال


الاهلی با این تساوی 35 امتیازی شد و اکنون 3 امتیاز با الشباب صدرنشین فاصله دارد. الاهلی یکی از رقیبان استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. رقابت هایی که قرار است از 25 فروردین 1400 آغاز شود و طی روزهای آینده، میزبان هر گروه از این رقابت ها مشخص خواهد شد.س

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋