دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش مبهم سون به احتمال تمدید قرارداد با تاتنهام

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، به احتمال تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش مبهمی نشان داد.

واکنش مبهم سون به احتمال تمدید قرارداد با تاتنهام

به گزارش ورزش، ستاره کره‌ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین طی سال های گذشته یکی از مهم ترین مهره های تیم لندنی بوده و توانسته گل ها و پاس گل های زیادی به ثبت برساند. این درخشش سون به حدی بوده که در این ماه ها شایعاتی پیرامون علاقه غول‌های فوتبال اروپا به جذب این ستاره کره ای مطرح شده است.

واکنش مبهم سون به احتمال تمدید قرارداد با تاتنهام

چندی پیش بود که برخی منابع گزارش دادند باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب سون هیونگ مین از تاتنهام است. همچنین امروز برخی منابع کره ای مدعی شدند که یوونتوس قصد دارد با 90 میلیون یورو برای جذب سون اقدام کند و در واقع بیانکونری این این بازیکن را بهترین گزینه برای تقویت خط هجومی خود تلقی می کند.

سون تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که باشگاه لندنی به این راحتی ها راضی به جدایی او شود. با این حال او در مصاحبه ای به احتمال تمدید قرارداد با تاتنهام واکنش مبهمی نشان داده و می‌گوید: " معتقدم که حالا زمان مناسبی برای صحبت درباره تمدید قرارداد نیست. فعلاً تمام تمرکز خود را روی کاری که در تیم انجام می دهم، قرار داده ام و از طرفی قصد دارم در قامت یک بازیکن در خدمت تیم بیشترین سعی خود را به کار بگیرم. اکنون حرف زدن درمورد قرارداد جدید صحیح نیست."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋