دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیولی: فردا شب باید مثل بازی ۱۳۹ روز قبل باشیم

پیولی: فردا شب باید مثل بازی ۱۳۹ روز قبل باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که یک دوره فشرده در انتظار این تیم خواهد بود.

به گزارش ورزش، میلان با شکست ابتدای هفته در سری آ صدرنشینی این مسابقات را بعد از هفته ها از دست داد.‌ روسونری فردا  شب در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا و در دور رفت مهمان ستاره سرخ بلگراد صربستان خواهد بود؛ دیدار دشواری که قطعاً شاگردان استفانو پیولی در دو بازی رفت و برگشت برای صعود به مرحله بعد کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی فردا شب تیمش گفت: " ما خوشحالیم که دوباره برای بازی در لیگ اروپا به این تورنمنت بازگشتیم و باید تمام توجه مان معطوف به ستاره سرخ بلگراد باشد. تیم باید همان احساسات و شور و اشتیاق 139 روز قبل که در برابر ریواوه قرار گرفتیم را داشته باشد. ما از مسیری که در آن هستیم رضایت داریم و باید نهایت فروتنی را داشته باشیم.

پیولی: فردا شب باید مثل بازی ۱۳۹ روز قبل باشیم

یک دوره سخت از فردا آغاز خواهد شد که برای مسابقات لیگ اروپا و سری آ کاملا تعیین کننده است. ما باید همیشه سعی کنیم که بهترین بازی خود را انجام دهیم و این مسئله از فردا شروع می‌شود. ما باید رو به جلو نگاه کنیم. شنبه شب اصلاً مثل میلان بازی نکردیم. در ورزش کاری که شما در گذشته انجام داده اید اهمیتی ندارد و اتفاق مهم چیزی است که فردا رخ می دهد."

زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ: " ایبرا برای این بازی در لیست حضور خواهد داشت و همه تیم به بلگراد سفر خواهند کرد. از طرف دیگر ماریو مانژوکیچ نیز به خوبی کار می‌کند و فکر می‌کنم که برای بازی فردا کاملا آماده باشد."

پیولی: فردا شب باید مثل بازی ۱۳۹ روز قبل باشیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋