دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوئل ایتالیایی آلمانی در قلب ورزشگاه آزادی (عکس)

پرواز رضایی و دایی برای رسیدن به توپ؛ دوئل ایتالیایی-آلمانی در قلب ورزشگاه آزادی (عکس)؛ دو پیشکسوت دوست‌داشتنی و محبوب فوتبال ایران که سابقه حضور در فوتبال اروپا را دارند، روز گذشته در ورزشگاه آزادی، تقابل جذابی را مقابل یکدیگر داشتند.

به گزارش ورزش یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های رو در رو در مصاف روز گذشته تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی، تقابل رحمان رضایی و علی دایی بود؛ دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که دیروز در مقابل هم به میدان رفتند و حضور رضایی در خط دفاعی و دایی در خط حمله باعث شد تا چند قاب زیبا از مصاف این دو چهره محبوب فوتبال ایران به یادگار بماند.

رحمان رضایی و علی دایی در زمره بازیکنانی تاریخ فوتبال ایران هستند که سابقه حضور در فوتبال اروپا را دارند، رضایی تجربه حضور در سری آ ایتالیا را در کارنامه فوتبالی خود دارد و دایی هم که در فوتبال آلمان و بوندسلیگا روزهای رویایی را سپری کرده است و تقابلی جذاب میان دو لژیونر سابق فوتبال ایران، روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد.

دوئل ایتالیایی آلمانی در قلب ورزشگاه آزادی (عکس)دوئل ایتالیایی آلمانی در قلب ورزشگاه آزادی (عکس)دوئل ایتالیایی آلمانی در قلب ورزشگاه آزادی (عکس)

در عکسی که امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش از تقابل تن به تن رضایی و دایی به ثبت رسانده، مدافع پیش‌تاخته که در این سال‌های دوری از فوتبال توانسته فرم ایده‌آل خود را حفظ کند، بالاتر از دایی که اصلا شباهتی به روزهای بازی‌اش ندارد و اضافه وزن محسوسی دارد، سر می‌زند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋