دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیدار ربیعی با سرمربی تیم ملی و هاشمیان در پک

تمجید اسکوچیچ از نمایش نارنجی پوشان رفسنجانی؛ دیدار ربیعی با سرمربی تیم ملی و هاشمیان در پک؛ سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان امروز در کمپ تیم های ملی با وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ ملاقات داشت.

به گزارش ورزش، محمد ربیعی صبح امروز در کمپ تیم ملی و ساختمان پک با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه صمیمانه سه نفره که با حضور ربیعی، اسکوچیچ و وحید هاشمیان برگزار شد، دراگان اسکوچیچ از عملکرد ربیعی و شاگردانش در لیگ بیستم تمجید کرد و مس رفسنجان را در میان معدود تیم‌های لیگ برتر که علاقه به بازیسازی از عقب زمین و انجام فوتبال مالکانه دارند قرار داد. اسکوچیچ بابت ارائه این فوتبال از عملکرد سرمربی و بازیکنان مس تمجید و برای آنها در ادامه مسابقات لیگ در نیم‌فصل دوم آرزوی موفقیت کرد.


ربیعی هم در این دیدار ضمن تشکر از نگاه مثبت سرمربی تیم ملی به باشگاه مس رفسنجان و ارائه توضیحات کامل درباره بازیکنان تیم، ابراز امیدواری کرد مس رفسنجان بتواند در لیست‌های آینده تیم ملی صاحب نماینده باشد.

دیدار ربیعی با سرمربی تیم ملی و هاشمیان در پک

دیدار ربیعی با سرمربی تیم ملی و هاشمیان در پک

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋