دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ابراهیم زاده: دقیقه 90 که می شود، دست و پایمان می لرزد

ابراهیم زاده: دقیقه 90 که می‌شود، دست و پایمان می‌لرزد

امیدوارم زودتر سرمربی‌مان انتخاب شود؛ ابراهیم زاده: دقیقه 90 که می‌شود، دست و پایمان می‌لرزد!؛ در هفته پایانی نیم‎فصل نخست ذوبی‌ها نتوانستند پایانی خوش را تجربه کنند و به حریف تازه لیگ‌برتری‌شان در رفسنجان و در آخرین لحظات، بازی را واگذار کردند.

به گزارش ورزش پس از شکست سه گله ذوب‌آهن در رفسنجان مقابل مس، مسعود ابراهیم‌زاده مدافع سبزپوشان در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با مس گفت: بازی خوبی بود، ما برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم؛ یک هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و می‌دانستیم که ضربات ایستگاهی، نقطه قوت آن‌هاست و به دنبال خطا گرفتن در حوالی محوطه جریمه هستند. متاسفانه اشتباه کردیم و ضربه ایستگاهی به آن‌ها دادیم و دروازه‌بان باز شد. البته که این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و خودمان اشتباه کردیم و دروازه‌مان باز شد.

وی افزود: البته پس از دریافت گل توانستیم جبران کنیم و به بازی برگشتیم اما در دقایق پایانی بازهم تمرکزمان را از دست دادیم و در یک دقیقه دو گل دریافت خوردیم؛ ما دقیقه 90 که می‌شود دست و پای‌مان می‌لرزد، فکر می‌کنم آنقدر که ما در دقیقه 90 گل خوردیم هیچ تیمی گل نخورده باشد. فکر می‌کنم 10 15 گل از 23 گل خورده ما در دقایق پایانی بازی‌ها بوده است!

ابراهیم‌زاده درباره بلاتکلیفی موضوع کادرفنی هم توضیح داد: از کادرفنی فقط آقای رضایی جدا شده‌اند و بقیه نفرات هستند و دارند کارشان را هم حرفه‌ای انجام می‌دهند چون قرارداد دارند؛ ما منتظر تصمیم باشگاه هستیم تا ببینیم سرمربی باشگاه چه کسی خواهد بود، در این مدت هم تماس زیادی داشتیم که چه کسی سرمربی شد اما ما هم مثل دیگران هیچ اطلاعی در این زمینه نداریم. انشالله هر سرمربی که می‌آید برای ذوب‌آهن خوب باشد.

مدافع ذوبی‌ها درباره شروع نیم‎فصل دوم و بازی بعدی با فولاد هم گفت: بازی بسیار سختی را در پیش‌رو داریم، همه اتفاقات ما در این فصل (مسائل داوری و ...) از بازی با فولاد آغاز شد؛ انشالله که سرمربی زودتر انتخاب شود و از بلاتکلیفی خارج شویم و تمرینات خوبی را بتوانیم انجام دهیم تا مقابل فولاد قرار گیریم. بازی بسیار سختی است اما ما دیگر جای اشتباه نداریم چرا که یک نیم‌فصل اشتباه کردیم و امیدوارم نیم‌فصل دوم بدون اشتباه خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

مسعود ابراهیم زاده در واکنش به سوالی درباره نقل و انتقالات ذوب‌آهن در نیم‎فصل توضیح داد: من که نمی‌توانم نظری بدهم و سرمربی تیم تشخیص می‌دهد چرا که مربیگری سلیقه‌ای است و آن‌ها با دیدگاهی متفاوت به تیم و نفرات نگاه می‌کنند و سلایق آن‌ها در نوع بازی دفاعی یا تهاجمی متفاوت است؛ قطعا فکر می‌کنم سرمربی جدید بازیکنانی را اضافه کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋