دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قادری: تراکتور بهتر بود و برنده شد

قادری: تراکتور بهتر بود و برنده شد

هافبک تراکتور معتقد است این تیم توانایی حضور در جمع سه تیم بالای جدول را دارد.

به گزارش ورزش، محمد قادری درباره برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم و یک گل هم خوردیم، اما به مرور زمان شکل واقعی خودمان را پیدا کردیم و توانستیم با نمایش خوب تیمی و قبل از پایان نیمه اول دو گل بزنیم.

او ادامه داد: در بهترین زمان گل اول را زدیم و با روحیه بالا به گل دوم رسیدیم؛ در نیمه دوم هم کاملا بازی در اختیار ما بود و هیچ موقعیتی به سایپا ندادیم. فکر می‌کنم سایپا به غیر از زمانی که به گل رسید، موقعیت خاص دیگری نداشت و ما کاملا تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی به برد دست پیدا کردیم.

وینگر ریزنقش تراکتور با اشاره به اهمیت این برد در بازگشت تیمش به روند خوبی که داشتند، عنوان کرد: قطعا پیروزی مقابل سایپا روحیه تیم ما را بالا می‌برد. از طرف دیگر اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و ان‌شاالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به شرایط بهتری برسیم.

قادری یادآور شد: امید زیادی داریم که امسال در جایگاه خوبی قرار بگیریم چون اختلاف امتیازی تیم‌های بالای جدول خیلی زیاد نیست. از طرف دیگر ۱۵ بازی مانده و امیدوار هستیم امتیازات لازم را بگیریم. به نظرم شانس حضور در جمع سه تیم بالای جدول در پایان لیگ را داریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋