دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قبل از توماس توخل من گزینه هدایت چلسی بودم

قبل از توماس توخل من گزینه هدایت چلسی بودم

رانگنیک:؛ قبل از توماس توخل من گزینه هدایت چلسی بودم؛ رالف رانگنیک تایید کرد که طی ماه های گذشته مذاکراتی را برای برعهده گرفتن هدایت چلسی داشته است.

به گزارش ورزش، باشگاه چلسی در تاریخ 25 ژانویه فرانک لمپارد را برکنار کرد و توماس توخل که پیش تر، از هدایت پاری‌سن‌ژرمن کنار گذاشته شده بود را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خود نشاند. این در حالی است که در مقطعی گفته می‌شد که رالف رانگنیک نیز یکی از گزینه‌های هدایت آبی‌های لندن محسوب می‌شود اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

قبل از توماس توخل من گزینه هدایت چلسی بودم

رانگنیک اکنون تایید کرده که پیش از توماس توخل گزینه هدایت چلسی بوده است. او در این باره گفت: "من گفتم دوست دارم بیایم و با شما کار کنم اما برای چهار ماه نمی توانم این کار را انجام دهم. من مربی موقت نیستم. در واقع چلسی قبل از انتخاب توماس توخل به دنبال من بود."

رالف رانگنیک در ادامه پیرامون احتمال حضور در لیگ برتر انگلیس و علاقه اش به رقم خوردن این اتفاق نیز گفت: " باید پیشنهاد خاصی وجود داشته باشد. این به باشگاه نیز بستگی دارد و اینکه آیا آنها می خواهند با یک سرمربی آلمانی کار کنند یا خیر."

قبل از توماس توخل من گزینه هدایت چلسی بودم

شایعات حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس در سال 2017: " در انگلیس به دنبال انتخاب یک نفر از بین من و سم آلاردایس بودند. با این حال آن ها او را انتخاب کردند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋