دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عسگری: ولورهمپتون ایران ماییم اما داوری علیه ماست

تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

عسگری: ولورهمپتون ایران ماییم اما داوری علیه ماست

به گزارش ورزش، عباس عسگری کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار روز گذشته گفت: تیم خوبی داریم و روز گذشته هم حق ما باخت نبود. تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشته‌ایم و فکر می‌کنم نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم اما تیم ما بضاعت کم دارد و نباید به راحتی سر مارا در روز روشن ببرند.


وی افزود: داوری دیروز فاجعه بود، گل آن‌ها صد در صد آفساید بود اما واقعا نمی‌دانم چطور سالم اعلام شد. اینگونه درست نیست و باید نظارت بیشتری روی داوری‌ها شود. چون تیم ما نفت مسجدسلیمان است باید از داوری ضربه ببینیم؟ تمام تلاش ما خیلی راحت خراب شد و حق ما را خوردند.

کاپیتان مسجدسلیمانی تیم فوتبال نفت در ادامه گفت: آقای حسینی تیم خوبی را جمع کرده و تیم ما حرف برای گفتن دارد اما این مسائل مارا اذیت می‌کند. ان‌شاءالله در نیم‌فصل بتوانیم تیم را تقویت کنیم تا نتایج در خور شأن و نام نفت مسجدسلیمان بگیریم. برابر تیم‌های بزرگ چون استقلال، فولاد خوزستان، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس نتایج عالی گرفته‌ایم و به ما ولورهمپتون ایران می‌گویند که نشان می‌دهد تیم با شخصیتی داریم و قطعا در نیم‌فصل دوم این روند را ادامه خواهیم داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋