دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاسمی نژاد: با نظر سید روی مصدومیتم ریسک نکردم

قاسمی‌نژاد: با نظر سید روی مصدومیتم ریسک نکردم

مقابل فولاد همه کار کردیم، فقط گل نزدیم؛ قاسمی‌نژاد: با نظر سید روی مصدومیتم ریسک نکردم؛ مهاجم گلزن شهرخودرو گفت: با توجه به مصدومیت دوقلوی پایم، با نظر سید مهدی رحمتی ریسک نکردم و چون احساس درد داشتم بازی نکردم.

امین قاسمی‌نژاد پس از شکست دو بر صفر شهرخودرو مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ورزش گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم فولاد بهتر از ما کار را شروع کرد و بر روی عدم تمرکز تیم ما به دو گل پیاپی رسید اما بعد از آن شهرخودرو مالک توپ و میدان شد و نبض بازی را در دست گرفت.


او افزود: واقعا بدشانس بودیم که از این بازی امتیاز نگرفتیم چون تنها کاری که در زمین حریف نکردیم گلزنی بود. امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد والا حداقل با یک امتیاز می‌توانستیم به مشهد بازگردیم.


قاسمی‌نژاد در خصوص علت بازی نکردنش در بازی امروز نیز متذکر شد: دو روز قبل از بازی آسیب دیدم اما دوست داشتم بازی کنم و به همین خاطر هم همراه تیم به اهواز آمدم.

قبل بازی هم وارد چمن شدم و گرم کردم اما احساس درد در ناحیه دوقلوی پایم در نهایت منجر به این شد که با صلاحدید سید ریسک نکنم و برای نیم‌فصل دوم خودم را آماده کنم.
این مهاجم گلزن شهرخودرو تصریح کرد: به محض رسیدن به مشهد تمرینات فیزیوتراپی خودم را از سر خواهم گرفت تا انشاالله بتوانم با بهبود کامل از نیم‌فصل دوم در خدمت تیم باشم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋