دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت رادو به نیمکت با آمار 60 درصدی

بازگشت رادو به نیمکت با آمار 60 درصدی

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان توانست بیست و دومین کلین شیت خود در درون دروازه پرسپولیس را ثبت کند.

به گزارش ورزش، باسابقه ترین خارجی تاریخ پرسپولیس در حالی مقابل مس رفسنجان کلین شیت کرد که به خصوص در دقایق پایانی این بازی عناصر هجومی تیم میهمان موقعیت هایی را روی دروازه او ایجاد کردند اما رادو با چند واکنش خوب، اجازه باز شدن دروازه اش را نداد تا پرسپولیس همچنان آمار تک رقمی گل خورده در این فصل را حفظ کند.

رادو در تمام این سال ها مطمئن ترین گلر ذخیره لیگ برتر ایران بوده و توانسته در دوره علیرضا بیرانوند و حامد لک، خیال کادرفنی را در زمان محرومیت و مصدومیت این دروازه بان ها راحت کند. او در چهار سالی که نیمکت نشین بیرانوند بود، 36 بازی انجام داد و 21 کلین ثبت کرد و حالا در اولین بازی لیگ بیستم هم سنت شکنی نکرد و دوباره دروازه اش را بسته نگه داشت.

آمار بوژیدار در این سال ها 59.45% کلین شیت بوده که آماری قابل اعتنا به حساب می‌آید. نکته مهم این که در این سال ها رادو در بازی های آخر فصل که اغلب قهرمانی پرسپولیس قطعی شده و حساسیتی نداشته به میدان رفته و شاید اگر چنین نبود، او می‌توانست آماری بهتر از این را هم ثبت کند.

رادو با پرسپولیس قراردادی بلند مدت دارد و باتوجه به سن و سال این دروازه بان (31) حتی ممکن است که او در ایران و با پیراهن قرمزها به فوتبال خود خاتمه دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋