دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رد درخواست بازیکنان رم؛ ژکو بازوبند را پس نمی گیرد

حمایت جالوروسی از ژکو؛ رد درخواست بازیکنان رم؛ ژکو بازوبند را پس نمی‌گیرد؛ گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که بازیکنان رم می خواهند که ادین ژکو بازوبند کاپیتانی این تیم را پس بگیرد، اما باشگاه درخواست آنها را رد کرده است.

رد درخواست بازیکنان رم؛ ژکو بازوبند را پس نمی‌گیرد

به گزارش ورزش، در پی تنش هایی که بین ادین ژکو، مهاجم و کاپیتان رم، و پائولو فونسکا، سرمربی این تیم، در ماه های پیش رخ داد، بازوبند کاپیتانی رم از ژکو پس گرفته شد.

 

مهاجم بوسنیایی رم در پایان ژانویه به تنهایی تمرین می کرد و گفته می شد که ممکن است به اینتر بپیوندد. تیاگو پینتو، یکی از مدیران رم، هفته پیش تایید کرد که ژکو دیگر کاپیتان رم نیست.

 

 

رد درخواست بازیکنان رم؛ ژکو بازوبند را پس نمی‌گیرد

 

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که بازیکنان رم می خواهند که ژکو بار دیگر بازوبند کاپیتانی این تیم رابه بازو ببندد. لورنزو پلگرینی، کاپیتان دوم رم، که قرار است از این به بعد به جای ژکو در تمام بازی ها بازوبند را بر بازو داشته باشد نیز تقاضا کرده که ژکو بار دیگر کاپیتان جالوروسی بشود.

 

باشگاه رم درخواست بازیکنان خود را رد کرده است اما گفته می شود که ژکو ممکن است در بازی روز شنبه برابر اودینزه از ابتدا در ترکیب رم حضور داشته باشد.

 

نام کاپیتان مغضوب رم در دیدار هفته گذشته این تیم برابر یوونتوس به لیست بازیکنان بازگشت اما بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به جای بورخا مایورال به میدان رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋