دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایجنت جنجالی سد راه میلان برای تمدید قرارداد مهم

ایجنت جنجالی سد راه میلان برای تمدید قرارداد مهم

به نظر می‌رسد مینو رایولا مدیر برنامه جانلوئیجی دوناروما یک سد بزرگ در راه تمدید قرارداد پنج ساله این بازیکن با میلان است.

به گزارش ورزش، بر اساس گزارشات در ایتالیا میلان به جان لوئیجی دوناروما پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله با حقوق سالیانه 7/5 میلیون یورویی داده است اما از سمت دیگر گفته می‌شود که مدیر برنامه پر سر و صدای این بازیکن یعنی مینو رایولا خواهان عقد قرارداد دو ساله با روسونری است.

مدیر برنامه دروازه بان ملی پوش میلان اکنون در این باره صحبت کرده است. مینو رایولا درباره دوناروما گفت: " شما باید جیجی را تنها بگذارید چرا که در تلاش است به یک چیز مهم در حرفه‌اش به همراه میلان برسد. بقیه کارها مخفیانه انجام خواهد شد؛ بدون اینکه به شما اطلاع داده شود. این گونه است و همیشه همین طور خواهد بود."

ایجنت جنجالی سد راه میلان برای تمدید قرارداد مهم

قرارداد شش میلیون یورویی دوناروما در پایان فصل منقضی خواهد شد و طبق ادعای گاتزتا دلو اسپرت و کالچیو مرکاتو روسونری پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله و 7/5 میلیون یورویی به گلر ایتالیایی داده است اما همانطور که گفته شد رایولا علاقه ای به تمدید قرارداد بلند مدت ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد که میلان فعلاً تمایلی به انجام مذاکره با این مدیر برنامه ندارد چرا که می داند در صورت انجام این کار مجبور است قرارداد دوناروما را تا 2022 تمدید کند؛ اتفاقی که سران باشگاه ایتالیایی اصلاً مایل به انجام آن نیستند چرا که به تمدید قرارداد بلند مدت با دروازه‌بان ایتالیایی فکر می‌کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋