دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هانسی فلیک: این تیم تاریخ ساز شده است

هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است

پس از فتح شش‌گانه؛ هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است؛ بایرن مونیخ پس از پیروزی 1-0 برابر تیگرس مکزیک و قهرمانی در جام باشگاه های جهان، توانست به رکورد کسب شش جام در طول یک سال برسد و تاریخ‌سازی کند.

به گزارش ورزش، پس از کسب ششمین قهرمانی در طول یک سال گذشته، هانسی فلیک سراپا تحسین و ستایش بازیکنان خود بود. سرمربی بایرن با تمجید از نمایش این تیم گفت که این یک پیروزی عظیم برای تیم و عملکرد عالی و برجسته تیمی بود.

 

هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است

 

فلیک گفت: "به تیمم تبریک می گویم، آنها قطعا دستاوردی تاریخی به دست آوردند. حتی برای تیم موفقی مثل بایرن مونیخ، این قطعا بهترین فصلی است که آنها تاکنون داشته اند.

پیروزی ما به هیچ وجه در خطر قرار نگرفت. ما بر بازی تسلط داشتیم و بردن در فینال حق ما بود. آنچه تیم به دست آورده واقعا برجسته است. روحیه و ذهنیت تیم امروز در زمین عالی بود.

در پایان یک یا دو بازیکن به مرز توان خود رسیده بودند و به همین دلیل بود که آن تعویض های زودهنگام را انجام دادیم. این موفقیتی بزرگ برای تیم و یک نمایش عالی تیمی است."

 

هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است

 

جاشوا کیمیچ که در بازی برابر تیگرس یک گل نیز برای بایرن زد که توسط VAR رد شد، پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان گفت: "ما خیلی سخت برای کسب عنوان قهرمانی جنگیدیم. این قهرمانی را برای همه کسانی گرفتیم که امروز نمی توانستند در آنجا حاضر باشند. کار سختی بود. اما فکر می کنم ما شایسته این عنوان بودیم و به عنوان برندگان بر حق این بازی از زمین مسابقه خارج شدیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋