دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روزهای کابوس وار بال برزیلی با آمدن پوچتینو

روزهای کابوس وار بال برزیلی با آمدن پوچتینو

دلتنگی برای توخل؛ روزهای کابوس وار بال برزیلی با آمدن پوچتینو؛ رافینیا پس از آمدن مائوریسیو پوچتینو به پی اس جی، تنها 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است.

به گزارش ورزش، رافینیا آلکانتارا تابستان امسال از بارسا جدا شد و به پی اس جی پیوست. شروع کار او با توماس توخل سرمربی سابق آلمانی باشگاه خوب بود و هرچند جزو بازیکنان همیشه ثابت محسوب نمی شد با این حال توخل از او در اکثر بازی ها استفاده می کرد.

رافینیا در بازی کلیدی منچستریونایتد و پی اس جی در اولدترافورد، پاس گل پیروزی بخش تیمش را به نیمار داد و حضور او در ترکیب با اثرگذاری بالا همراه بود اما با اخراج توخل و آمدن مائوریسیو پوچتینو، همه چیز برای رافینیا تیره و تار شد.

روزهای کابوس وار بال برزیلی با آمدن پوچتینو

هرچند در مقطعی او به دلیل درگیری با بیماری کووید19 شرایطی بازی نداشت ولی پس از بهبودی تنها 20 دقیقه برابر نیم المپیک فرصت بازی پیدا کرده و سرمربی آرژانتینی ترجیح می دهد روی مارکو وراتی و لئاندرو پاردس حساب کند.

پوچتینو در نشست خبری اخیر خود گفت که هیچ چیزی علیه رافینیا ندارد و تصمیمات او برای  صلاح تیم و کاملا فنی هسنتند. او هرگونه مشکل شخصی با رافینیا را رد کرد.

رافینیا به دلیل نیمکت نشینی های بسیار بود که ترجیح داد از بارسا جدا شود و اکنون در پی اس جی و پس از تغییر مربی، شرایط مشابهی را تجربه می کند.

روزهای کابوس وار بال برزیلی با آمدن پوچتینو

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋